• Äldre 21 Mar 14:27
    1458278 visningar
    23131 svar
    -17 +24
    23131
    1458278

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Äldre 21 Mar 14:35
    #1
    +2

    Inte det minsta. Jag har aldrig haft så lågt förtroende för en regering.


    Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Pescet­arian
    Äldre 21 Mar 15:27
    #2
    +2

    Det första jag tänkte när jag bara såg rubriken, var "Nej!, verkligen inte!". Så, valet i omröstningen blev enkelt.

    Instämmer för övrigt med Rataxes - jag har nämligen heller aldrig haft så taskigt förtroende för en regering, som nu.

  • Äldre 21 Mar 15:28
    #3
    +2

    Jag har förtroende för regeringen i det land jag bor i. Det är inte Sverige. För där går det inte att bo. 

  • Giovan­na
    Äldre 21 Mar 15:56
    #4
    -6 +4

    Jag röstade på det tredje alternativet och hade hellre sett en vänsterpartistisk regering med samarbete med MP och FI.

  • Pescet­arian
    Äldre 21 Mar 16:08
    #5
    +4
    Giovanna skrev 2015-03-21 15:56:30 följande:

    Jag röstade på det tredje alternativet och hade hellre sett en vänsterpartistisk regering med samarbete med MP och FI.


    Då hade jag flytt landet!
  • Äldre 21 Mar 16:39
    #7
    Giovanna skrev 2015-03-21 15:56:30 följande:

    Jag röstade på det tredje alternativet och hade hellre sett en vänsterpartistisk regering med samarbete med MP och FI.


    Herregud, mer kommunism. Tur som fan att jag inte bor där längre. 
  • Äldre 21 Mar 17:52
    #8

    Sämsta sen urminnes tider!

  • Äldre 21 Mar 17:57
    #9

    Väntar spänt på den första här som har väldigt högt förtroende, än så länge har inte den personen vågat träda fram ;) Antagligeb för att jag valde bort anonyma kommentarer här...

  • Äldre 21 Mar 18:13
    #10
    Felicia86 skrev 2015-03-21 17:57:29 följande:

    Väntar spänt på den första här som har väldigt högt förtroende, än så länge har inte den personen vågat träda fram ;) Antagligeb för att jag valde bort anonyma kommentarer här...


    Eller så finns det ingen som har något förtroende för dom där idioterna. 
  • Ben66
    Äldre 21 Mar 18:14
    #11

    Jag hade förhoppningar när jag röstade på svettsaren.
    Men det ser ut att skita sig rejält och om det blir nyval pga detta eller att jag måste vänta till 2018 så väljer jag ett annat parti.

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?