• Citrona

    Någon som nyss börjat ruva?

    Hej!

    Jag började ruva idag på ett 2-celligt och ett 5 celligt embryo ;)
    Nu håller jag mina tummar!

    Detta är mitt 2a ivf för syskonförsök, har en 5-åring.
    Äter Trombyl som jag tjatade mig till, går i Stockholm.

    Är det någon mer som just börjat ruva?

    Mvh/C

  • Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?
  • Miaa85
    Gweny skrev 2015-03-29 18:57:11 följande:

    Jag får lite ömma bröst på morgonen, små hugg/kramp i sidorna ibland. vaknar mycket på natten. Mer kissenödig. Halsbränna på kvällen och mindre sockersug(är en sockerråtta)

    Men kan ju lika gärna vara från lutinus eller mens på g. Kroppen har lurat mig förr.


    Jag har inte känt så här inte äns med sprutorna.

    Har du tjuvtestat?
  • Gweny
    Miaa85 skrev 2015-03-29 19:05:21 följande:

    Jag har inte känt så här inte äns med sprutorna.

    Har du tjuvtestat?


    Nej, försöker avvakta några dagar till.
  • Miaa85
    Gweny skrev 2015-03-29 19:15:25 följande:

    Nej, försöker avvakta några dagar till.


    Är väldig dålig på att avvakta när det gäller detta :)
  • fjälltjej

    Jag har tjuvtesta rd7 o idag rd9 och båda var negativ. Jag vet inte vad jag ska tänka. Men mens har inte kommit än så det finns fortfarande hopp...men idag vi var väldigt ledsna :(

    Tycker ni att det är för tidigt?

    Nu är 2 dagar som vaknar jag med ont o små kramper. Kanske är mens som är på väg..

  • Gweny
    fjälltjej skrev 2015-03-29 20:36:28 följande:

    Jag har tjuvtesta rd7 o idag rd9 och båda var negativ. Jag vet inte vad jag ska tänka. Men mens har inte kommit än så det finns fortfarande hopp...men idag vi var väldigt ledsna :(

    Tycker ni att det är för tidigt?

    Nu är 2 dagar som vaknar jag med ont o små kramper. Kanske är mens som är på väg..


    Jobbigt! Men ägget kan ju ha fäst senare också så ger inte utslag än... ge inte upp.
  • fjälltjej
    Gweny skrev 2015-03-29 20:59:22 följande:

    Jobbigt! Men ägget kan ju ha fäst senare också så ger inte utslag än... ge inte upp.


    Tack Gweny! Ruvtiden är de värsta som finns!
  • Citrona

    Vad kul att det är så många som hittat till denna tråd, känns fint att kunna jämföra och stötta varandra i dessa lååååånga ruvningstider.

    Lutinus finkar bra för mig, bara en gång det varit trögt.

    Är på rd 8 idag.

  • fjälltjej

    Jag har ömma bröst, stramar till då och då! Ont i ryggen, stramar från och till i magen speciellt i mitten runt naveln och neråt. Inte alls som nån mensvärk. Kissar konstant, trött! Lägger mig tidigt, vaknar runt 05:30 utan ringklocka :) småäter, illamående, men inte så att jag vill spy.[/quote]

    Jag känner igen mig! Och dessutom jag har blivit galen för chips, pommes frites o allt som är friterad! Och självklart, choklad :)

  • Susodus

    Rd 12 och neg, har alltid fått positivt eller mens nu, kommer väl idag, så ledsen, ville och trodde verkligen, får ställa in mig på nytt försök, hinner ett innan sommaren. ð??¢

Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?