• Djurvän03

    Tar ni bort brickan efter er på McDonalds?

    Bara undrar. Personligen tar jag alltid bort efter mig på McDonalds. Men det är olika. Hur brukar ni göra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tar ni bort brickan efter er på McDonalds?
  • Drottningen70
    ursula skrev 2015-04-19 00:04:07 följande:

    Antar att du är född på 90 talet och inte lärt dig hyfs och är en stor egoist


    Jag är född 1970 och jag gör ett politiskt statement genom att lämna kvar brickan
  • nuharjagbytt

    Nu brukar vi inte äta på Mc Donalds längre men principen är samma på alla hamburgerrestauranger. Och ja jag tar bort brickan.

  • ursula
    Michael 310 skrev 2015-04-19 07:05:26 följande:
    Nej, varför skulle jag?
    För då kan nya gäster ta bordet i besikning omgående , Folk får plats direkt vilket minskar köerna
  • Michael 310
    ursula skrev 2015-04-19 07:42:51 följande:

    För då kan nya gäster ta bordet i besikning omgående , Folk får plats direkt vilket minskar köerna


    Nu är jag ingen flitig brsökare av mc D och liknande, men har aldrig varit med om att det inte finns sittplatser.
  • Anonym (Åttioåtta)
    ursula skrev 2015-04-19 00:04:07 följande:

    Antar att du är född på 90 talet och inte lärt dig hyfs och är en stor egoist


    Jag är född i slutet av 80-talet, av föräldrar födda på 50-talet, jag plockar ALLTID undan brickan.

    Jag är även en sån som plockar upp saker som ligger på golvet i affären. Typ en brödpåse som trillat ner, eller nått. Trots att den trillade ner långt innan jag ens klev in i butiken.

    Sån är jag.
Svar på tråden Tar ni bort brickan efter er på McDonalds?