• fala6
    Äldre 27 Apr 11:17
    3529 visningar
    35 svar
    35
    3529

    The Real Housewives of..?

    Vilken av dessa reality tv shower tycker ni är bäst/mest underhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden The Real Housewives of..?
  • Cissi2­801
    Äldre 27 Apr 12:57
    #1

    Jag gillar även real housewives of Atlanta

  • Äldre 27 Apr 13:33
    #2

    Jag gillar de från New York. Jag följer de från New Jersey just nu. Beverly Hills följde jag när det gick tider som jag kunde se.
    Värsta subborna ever var de i Vancouver, men det blev inte så många säsonger med dem vad jag vet?

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 27 Apr 19:20
    #3

    New York-fruarna för min morsa känner en av dom. Jag har träffat henne några gånger men det var innan hon blev tv-kändis. Morsan har skitroligt åt allt hon har för sig och säger och hon är inte som på tv. Enligt morsan är hon hur snäll och gullig som helst och har värsta kollen på allt. Beverly Hills-fruarna är trista och bara ett gäng bimbos med för mycket pengar men det är väl vad man kan förvänta sig av personer som bosätter sig i Beverly Hills = nyrika och obildade. Fruarna i New Jersey är bara för mycket. Vulgo-tjejer från fattiga förorter som gängat sig med lokala gangsters...eller? Kul tv-underhållning är det i alla fall.

  • Äldre 27 Apr 19:33
    #4

    (Namedropper) kul att ni känner nån i NY-fruarna.

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 27 Apr 19:58
    #5
    Duckan skrev 2015-04-27 19:33:06 följande:

    (Namedropper) kul att ni känner nån i NY-fruarna.


    Ja men det är inte jag som känner henne utan morsan.
  • Äldre 27 Apr 20:02
    #6

    Men ändå Har lite svårt för LuAnn, men annars gillar jag de allihop.

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 27 Apr 21:15
    #7
    Duckan skrev 2015-04-27 20:02:11 följande:

    Men ändå Har lite svårt för LuAnn, men annars gillar jag de allihop.


    LuAnn verkar nervös och konflikträdd. En annan konstig NY-fru var hon som ständigt hade sin man med sig. Hon var blond och ganska ful och verkade inte vara helt inne i inne-kretsarna, en wanna be. Kommer inte ihåg vad hon heter. Vad en smarting som hon den mörkhåriga jättemagra författaren/journalisten som är prinsessa vad hon nu heter är med för fattar inte jag.
  • Äldre 28 Apr 09:00
    #8

    Åh ja, paret som bor i Brooklyn. Kommer heller inte på vad hon heter, men vet mycket väl vem du menar. Kommer snart...Alex! Alex Mc Cord.
    Nu är det ju Aviva med benet som måste ha med sin man överallt pga sina neuroser.

  • Anonym (named­ropper­)
    Äldre 28 Apr 17:33
    #9
    Duckan skrev 2015-04-28 09:00:36 följande:

    Åh ja, paret som bor i Brooklyn. Kommer heller inte på vad hon heter, men vet mycket väl vem du menar. Kommer snart...Alex! Alex Mc Cord.
    Nu är det ju Aviva med benet som måste ha med sin man överallt pga sina neuroser.


    Just det! Alex McCord heter hon. Aviva med benet är ju läskig. Kallar sig författare bara för att hon har skrivit en bok och då blev den magra prinsessan som är professionell författare galen och Aviva med benet blev galen för det. Fattar inte hur de hinner med alla intriger, men dom har väl inte så mycket att göra. Ibland är dom ju som elva-åringar. Enligt morsan så verkar det otroligt att hennes kompis skulle umgås med dom där människorna utanför tv-kamerorna. Morsan tror att tv-bolaget bara har samlat ihop ett gäng som dom trodde skulle göra sig bra ihop i tv.
  • Äldre 28 Apr 19:20
    #10

    Svårt att veta tycker jag. Ex Så verkar ju Heather och Carole verkligen vara vänner, men Who knows?!

Svar på tråden The Real Housewives of..?