• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-07 19:42:32 följande:
    CD8 eller 9 idag :) ÄL är inte beräknad förrän om en vecka ungefär ;) Pirrigt!

    Ska börja tempandet imorgon.
    Ja, gör det - känns ju som att ÄL kan ligga närmare i tiden än så. Spännande! :) 
  • mikamon
    soofa skrev 2015-05-07 20:27:03 följande:

    Ja, gör det - känns ju som att ÄL kan ligga närmare i tiden än så. Spännande! :) 


    Blev himla förvånad må jag säga, men glad :)

    Vilken cykeldag är du inne på?
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-07 20:47:17 följande:
    Blev himla förvånad må jag säga, men glad :)

    Vilken cykeldag är du inne på?
    Det förstår jag! Vilken tur att du började testa redan nu. :) Jag är inne på dag 6 bara, enligt NC ska jag äl den 16/5 och de rekommenderar mig att börja äl-testa på mån men tänkte börja testa med stickor på lör. Skönt att vara igång igen eller hur? :)
  • mikamon
    soofa skrev 2015-05-07 21:02:14 följande:

    Det förstår jag! Vilken tur att du började testa redan nu. :) Jag är inne på dag 6 bara, enligt NC ska jag äl den 16/5 och de rekommenderar mig att börja äl-testa på mån men tänkte börja testa med stickor på lör. Skönt att vara igång igen eller hur? :)


    Haha ja! Himla skönt att äntligen komma överens med min egen kropp. Hoppas bara att den i fortsättningen gör som jag vill. Ska bli spännande och se vad det blir av detta. Jag har fortf lite spottings kvar efter mensen så jag känner mig inte riktigt pepp på sex än pga det. Störande ;) Förhoppningsvis sex i helgen :)
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-07 21:29:24 följande:
    Haha ja! Himla skönt att äntligen komma överens med min egen kropp. Hoppas bara att den i fortsättningen gör som jag vill. Ska bli spännande och se vad det blir av detta. Jag har fortf lite spottings kvar efter mensen så jag känner mig inte riktigt pepp på sex än pga det. Störande ;) Förhoppningsvis sex i helgen :)
    Haha, samma sak här så jag siktar också på sex i helgen. ;) Jag känner att vi inte gjorde ett riktigt försök förra månaden och hoppas verkligen att det blir det nu. Tyvärr har jag inte en sambo som alltid kan ha sex när jag känner för det, många här inne på FL verkar ha värsta sexmaskinerna. ;) 
  • soofa

    Testade med ÄL-sticka nu på morgonen, trodde inte att det skulle visa något men det gjorde den, dock svagt. CD7. Tempade i morse och blev lite orolig då jag hade betydligt högre värden än jag brukar, men kom sen på att det sannolikt beror på att jag har en förkylning på g.

  • mikamon
    soofa skrev 2015-05-07 21:39:59 följande:

    Haha, samma sak här så jag siktar också på sex i helgen. ;) Jag känner att vi inte gjorde ett riktigt försök förra månaden och hoppas verkligen att det blir det nu. Tyvärr har jag inte en sambo som alltid kan ha sex när jag känner för det, många här inne på FL verkar ha värsta sexmaskinerna. ;) 


    Haha jo samma här. Vi får sällan till det i vardagen för båda har stressiga jobb. Sen går helgerna ofta bort för att vi reser mkt till min eller hans familj. Får banna resor mitt i ÄL-tider, haha!

    Roligt att du fick utslag på ältestet! :)
  • Elyssa81

    I morse tog jag detta gravtest. 6 dagar efter konstaterat MA. 5 dagar efter fostret var ute och 2 dagar efter skrapning. Är det rimligt att det går ner så snabbt?

  • Elyssa81
    soofa skrev 2015-05-08 07:02:23 följande:

    Testade med ÄL-sticka nu på morgonen, trodde inte att det skulle visa något men det gjorde den, dock svagt. CD7. Tempade i morse och blev lite orolig då jag hade betydligt högre värden än jag brukar, men kom sen på att det sannolikt beror på att jag har en förkylning på g. php32jVDo95784.jpg


    Det ska vara lika starkt som kontrollstrecket för att det ska vara positivt. Så har det varit för mig i alla fall.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni