• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 10:53:32 följande:
    Jag skulle säga att de blir positiva tors/fre.. Men vad vet jag, jag har ju aldrig haft ngt positivt ÄL-test :D hahaha!
    Ja, så borde det kanske vara - jag testar i morgon igen så får vi se. Ledig dag på tors så då planerar jag sexytime! :) Vi kommer omöjligt få till med än två gånger till den här veckan, vad är bäst då? Tors, fre eller tors, lör? :)
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 10:52:22 följande:
    HAHA! Du får analysera sönder som du vill, skulle du se ett uns positivt där så all heder till dig! haha :) Jag har tagit bort korten från mobilen (så ingen råkar se att jag kissar på stickor några ggr i månaden) men de finns här;
    http://mammaprat.blogg.se/category/graviditetstest-och-agglossningstest.html

    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Soptester! Jag skulle dock säga att det från i söndags såg relativt starkt ut. Förra cykeln fick jag inte starkare än så innan det vände, men tempen sköt i höjden, så hade uppenbarligen äl. Kan ju ha missat stegringen ifall den var kortlivad. :-P

    Fortsätter du testa nu tills det blir svagt igen, eller har det redan bleknat kanske?
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-05-12 10:57:32 följande:
    Ja, så borde det kanske vara - jag testar i morgon igen så får vi se. Ledig dag på tors så då planerar jag sexytime! :) Vi kommer omöjligt få till med än två gånger till den här veckan, vad är bäst då? Tors, fre eller tors, lör? :)
    jag skulle säga tors och lör om du har ÄL på lördag :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • linnsanbelle
    Symetrical skrev 2015-05-12 11:03:21 följande:
    Soptester! Jag skulle dock säga att det från i söndags såg relativt starkt ut. Förra cykeln fick jag inte starkare än så innan det vände, men tempen sköt i höjden, så hade uppenbarligen äl. Kan ju ha missat stegringen ifall den var kortlivad. :-P

    Fortsätter du testa nu tills det blir svagt igen, eller har det redan bleknat kanske?
    Det som var "hyffsat" starkt var från ett annat märke och det var första testet, då misstänker jag att jag missade stegringen eftersom jag enligt appen skulle ha öL i söndags (tror dock snarare jag hade ÄL igår). När jag testade samma märke dagen efter så var det svagt igen.

    Nej, nu skiter jag i dom testerna. har känt efter på min livmodertapp och killen sa även igår att den var mjuk och öppen så "litar" på det. Men fortsätter med varannan-dag-sex veckan ut!
    Så under "fertil" period har vi haft sex ons,fre,sön,mån och kommer ha denna vecka ons,fre och sön. Det borde räcka! haha
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • linnsanbelle
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 11:07:24 följande:
    Det som var "hyffsat" starkt var från ett annat märke och det var första testet, då misstänker jag att jag missade stegringen eftersom jag enligt appen skulle ha öL i söndags (tror dock snarare jag hade ÄL igår). När jag testade samma märke dagen efter så var det svagt igen.

    Nej, nu skiter jag i dom testerna. har känt efter på min livmodertapp och killen sa även igår att den var mjuk och öppen så "litar" på det. Men fortsätter med varannan-dag-sex veckan ut!
    Så under "fertil" period har vi haft sex ons,fre,sön,mån och kommer ha denna vecka ons,fre och sön. Det borde räcka! haha
    haha skulle givetvis ha ÄL i sön och inte öl. Jag gillar inte ens öl, jag dricker bubbel
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 11:04:55 följande:
    jag skulle säga tors och lör om du har ÄL på lördag :)
    Haha tack, då siktar jag på det! ;)
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-05-12 10:59:18 följande:
    Fortsätter du med testerna eller har du lagt ner det?
    Nä, jag slutade igår förmiddag. Har typ 10 tester kvar dock..... Vill du ha dom? haha!
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-12 07:28:32 följande:
    Det värsta är ju att ett positivt utslag på äl-testet inte garanterar äl, enda som gör det är tempökning.

    Har världens kanske segaste äl, men skulle säga när som helst nu!


    Jag kommer tyvärr ha noll koll på om jag har äl den här månaden, då jag är dunderförkyld och inte alls kan lita på mina mätningar. Förra månaden var det tydligt att jag hade äl då min temp sköt till höjden en dag men som i dag, flera dagar innan beräknad äl har jag en temperatur på nästan 38 grader och det är tyvärr inget tecken på äl utan att jag nästan har feber. Skrikandes Typiskt!

  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 11:12:31 följande:
    Nä, jag slutade igår förmiddag. Har typ 10 tester kvar dock..... Vill du ha dom? haha!
    Haha, vad rolig du är! ;) Jag gillar inte heller stickorna, därför jag kör med CB:s - så tydligt det kan bli, en glad gubbe eller bara en rund ring som det var i morse.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni