• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • MissMf
    Symetrical skrev 2015-05-14 07:31:36 följande:
    Test ha tålamod i 44 dagar!!! smile3.gifsmile5.gif
    När jag blev gravid med sonen hade jag äl på cd 73... :p då ville jag bara att mensen skulle komma men fick ett fint plus :) har haft äl runt cd 29 nu när mensen kom tillbaka och den här gången på cd 20. Fattar ingenting. :p så här verkar cykeln bli kortare efter första grav. Kör så det ryker o lycka till! :)
  • soofa

    Jag har bråkat lite (mycket) med CB:s digitala ägglossningstest nu på morgonen. Jag ville ta ett sådant efter det från TL men det blev felsymboler - TRE gånger! Testade med det förra månaden och då blev det rätt båda gångerna, tror knappast att jag kan ha använt det fel tre gånger. Skrikandes Testar igen efter lunch, kanske slösar bort de sista två med.. 

  • soofa
    Ivve91 skrev 2015-05-14 08:21:38 följande:

    Hakar gärna på här :). Var med i "första försöket april 2015" men fått minus på bim-4 och nu imorse på bim -2 så nu inväntar vi mensen och hoppas att maj månad är vår månad.

    Min mens ska komma på lördag, jag har oftast 30 dagars cykel men diffar ibland mellan 28-32 men oftast 30 så utgår ifrån det.

    Så äl blir runt 29-30, 16 dagars lutealfast, iaf vad jag tror haha. Känner av min ÄL väldigt väl, med flytningar och smärta. Funderar dock på att köra på äl tester denna månad.

    Bim blir runt 15 juni.


    Du är välkommen hit! Men du, innan mensen kommer är inget kört! Jag väntar därför med att lägga till dig på listan och håller tummarna att du plussar senare i veckan! Glad
  • EliWe

    Hej alla,

    Hoppar in här jag med från den gamla tråden.

    Testade negativt imorse på bim-2 och nu inväntar jag bara mensen som kommer närsomhelst känns det som.

    Så tyvärr har jag ingen förhoppning även om det är innan bim.

    Du får avvakta att lägga till mig soofa om du vill, men det blir ÄL ca 27/5 och bim 11/6. Så som det ser ut nu iaf.

  • mikamon
    soofa skrev 2015-05-13 22:57:19 följande:

    Känns som att våra tester matchar varandras då. Vad skönt att spottingsen har upphört, äntligen! DET förtjänar verkligen en cider! ;) Jag har märkt skillnad på mina flytningar nu under kvällen, när jag googlar på det så står det att det är ett tecken på att ägglossning är nära så det ska bli intressant att se om testerna ger utslag i morgon.


    Hurraa för att du fick stegring på test idag! Borde ta en cider till ikväll för att fira dig, haha ;) Skönt att ÄL är på gång!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-14 09:29:14 följande:

    Något händer! :D phpWPL5HS95187.jpg


    Sa ju det, babe!!! Positivt imorgon och äl på lördag! Wohooo!
  • Symetrical
    Jelu skrev 2015-05-14 07:46:22 följande:
    Åh nej fel tillfälle att komma hem sjuk dessutom.

    Hoppas det finns ngn simmare kvar.

    Får du ngn hjälp med ägglossning ? Tänkte när den kom så sällan
    Ja, skall testa letrozol nu nästa cykel för att förhoppningsvis lyckas påskynda äl en aning och därmed förlänga lutealfasen också.
  • Symetrical
    MissMf skrev 2015-05-14 08:44:01 följande:
    När jag blev gravid med sonen hade jag äl på cd 73... :p då ville jag bara att mensen skulle komma men fick ett fint plus :) har haft äl runt cd 29 nu när mensen kom tillbaka och den här gången på cd 20. Fattar ingenting. :p så här verkar cykeln bli kortare efter första grav. Kör så det ryker o lycka till! :)
    Åh, tack för att du ingjuter hopp i mig!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni