• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Jelu
    Symetrical skrev 2015-05-14 10:50:14 följande:
    Ja, skall testa letrozol nu nästa cykel för att förhoppningsvis lyckas påskynda äl en aning och därmed förlänga lutealfasen också. smile1.gif
    Hoppas att det fungerar om du nu inte plussar innan
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-05-14 11:38:15 följande:

    Woop woop! Höjning på mitt ältest idag! Tog testet vid 10.00 på morgonens andra kisstur :p

    php2HA7o339923.jpg


    Weeee! Synkad med sofa då!
  • Symetrical

    Haha. Sköna autokorrekt på mobilen. Först blev soofa soffa och sen när jag gjorde om det blev det sofa och nu för tredje gången sida. Envisa sate!

  • Symetrical
    Jelu skrev 2015-05-14 12:27:19 följande:
    Hoppas att det fungerar om du nu inte plussar innan
    Tack skall du ha! Vore nåt!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-14 10:49:02 följande:
    Sa ju det, babe!!! Positivt imorgon och äl på lördag! Wohooo! smile2.gif
    Haha ja, du har bannemig bättre koll på min ägglossning är vad jag har! :D
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-14 10:33:04 följande:
    Hurraa för att du fick stegring på test idag! Borde ta en cider till ikväll för att fira dig, haha ;) Skönt att ÄL är på gång!
    Tycker du kan ta den där cidern för oss båda, ÄL verkar ju vara på högsta intåg för oss båda! :D Tog ett till nu efter lunch men det visade ingen stegring från i morse. I morgon tror jag på positiva test för oss båda! Woho! :)
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-05-14 13:02:25 följande:

    Weeee! Synkad med sofa då!


    Haha ja. Vore himla roligt om hon och jag synkar hela vägen till ett plus. Haha :)
    soofa skrev 2015-05-14 13:41:43 följande:

    Tycker du kan ta den där cidern för oss båda, ÄL verkar ju vara på högsta intåg för oss båda! :D Tog ett till nu efter lunch men det visade ingen stegring från i morse. I morgon tror jag på positiva test för oss båda! Woho! :)


    Hoppas massor!

    Jag tänkte våga mig på ett test vid 16.00 eller 17.00. Hinkade i mig en jumbokopp med te nyss, haha.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni