• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-18 19:36:12 följande:

    Jag är på dag 9... Känner av stickningar i magen så nåt borde ju va på g.. Ska ha äl på onsdag. Kan det komma ett positivt bara pang bom ? För det ser ju inte ut å bli nån stegring än...


    På onsdag redan..!? På dag 11? Det var tidigt, måste jag säga! Har du väldigt kort cykel, eller? Ja, enligt min erfarenhet kan det gå från ganska svagt till nästan positivt på ett dygn, för att sen dagen därpå vara helt positivt.
  • Symetrical
    milla741 skrev 2015-05-18 19:42:01 följande:

    phpKwk03d04571.jpg

    Men kolla här då på kvällskvisten ????


    Åh, så kul! Stort grattis! Du som var rädd att det var "för sent"!
  • halo83

    Om jag går efter förra cykeln då jag testade med cb digital så har jG en litealfas på 18 dagar.. Och en period på 28 dagar så enligt mina appar ska jag ha äl på onsdag. Jag brukar ha jäveluses ont och det inföll samtidigt som cb visade glad gubbe så jag är säker på äl förra månaden iaf. Sen kanske inte kroppen är i fas så det är mycket möjligt att äl kommer senare el inte alls... Inget förvånar mig längre ..


    Symetrical skrev 2015-05-18 20:39:33 följande:

    På onsdag redan..!? På dag 11? Det var tidigt, måste jag säga! Har du väldigt kort cykel, eller? Ja, enligt min erfarenhet kan det gå från ganska svagt till nästan positivt på ett dygn, för att sen dagen därpå vara helt positivt.


  • halo83

    När aka du ha äl?


    mikamon skrev 2015-05-18 20:24:09 följande:

    Jisses vad man halkar efter här i tråden. Haha!

    Jag proppar i mig vitaminer, Aco Kvinna. Sen ska jag nog börja med rosenrot också. Mannen min tar inga vitaminer och dylikt (äter bra kost, röker inte osv). Utöver vitaminerna så försöker jag tänka på att äta bra kost jag med, mycket grönsaker osv.

    Grattis till plusset milla741! :)

    halo83, mina stickor ser likadana ut :(

    Dagens sticka... :'(


  • halo83

    Åh hoppas de e så för mig med.. Har ju lite känningar i magen..drygt å ha ont när det inte är nåt..


    Elyssa81 skrev 2015-05-18 20:26:32 följande:

    För mig bor det ganska pang bom starkt


  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-05-18 20:24:09 följande:

    Jisses vad man halkar efter här i tråden. Haha!

    Jag proppar i mig vitaminer, Aco Kvinna. Sen ska jag nog börja med rosenrot också. Mannen min tar inga vitaminer och dylikt (äter bra kost, röker inte osv). Utöver vitaminerna så försöker jag tänka på att äta bra kost jag med, mycket grönsaker osv.

    Grattis till plusset milla741! :)

    halo83, mina stickor ser likadana ut :(

    Dagens sticka... :'(

    phpqI0rkQ58213.jpg


    Lider med dig. Sååå drygt. Skit är vad det är. Skit i kubik. Blir så frustrerad å dina vägnar att jag går och lägger mig och sover nu (kan ev ha lite att göra med progesterallkrämens komainducerande verkan också... Är något oklart...) Godnatt
  • milla741

    Tack tack tack Haha ja det var jag :D men det gick :D


    Symetrical skrev 2015-05-18 20:42:25 följande:

    Åh, så kul! Stort grattis! Du som var rädd att det var "för sent"!


  • mikamon
    halo83 skrev 2015-05-18 20:49:05 följande:

    När aka du ha äl?


    Jag vet tyvärr inte. Min senaste menscykel var 58dagar lång. Jag hade senaste mensen 30/4, och räknade efter det att ha ÄL 14/5 men det blev inget... Så nu har jag ställt om menscykeln i en app som säger att ÄL kan ske runt 13/6 (om nästa cykel blir 58dar lång den med). Nu förlitar jag mig inte på appen men har siktet inställt på juni just nu.

    Börjat tempandet med NaturalCycles också men utan basaltermometern, får hem den nu i veckan nångång (använder "vanlig" febertermometer så länge).
    Symetrical skrev 2015-05-18 20:49:53 följande:

    Lider med dig. Sååå drygt. Skit är vad det är. Skit i kubik. Blir så frustrerad å dina vägnar att jag går och lägger mig och sover nu (kan ev ha lite att göra med progesterallkrämens komainducerande verkan också... Är något oklart...) Godnatt


    Ja shitty shit som jag brukar säga :( är så otålig! Just nu börjar jag snart hurra att juni närmar sig och en eventuell ÄL med den..hoho hurraa... :p

    Ah vad gör progesterallkräm för nåt?

    Ska sova jag med snart. Sjukt trött i huvudet efter en lång arbetsdag. Jobbar med barn (hurraa våra trotsiga men goa ungar, och deras minimala, söta bebissyskon. Man längtar inte mindre direkt om man säger så). Sov gott <3
  • halo83

    Åh Gud va drygt med så lång period. Själv blev jag galen när min blev på 34


    m skrev 2015-05-18 21:04:51 följande:

    Jag vet tyvärr inte. Min senaste menscykel var 58dagar lång. Jag hade senaste mensen 30/4, och räknade efter det att ha ÄL 14/5 men det blev inget... Så nu har jag ställt om menscykeln i en app som säger att ÄL kan ske runt 13/6 (om nästa cykel blir 58dar lång den med). Nu förlitar jag mig inte på appen men har siktet inställt på juni just nu.

    Börjat tempandet med NaturalCycles också men utan basaltermometern, får hem den nu i veckan nångång (använder "vanlig" febertermometer så länge).Ja shitty shit som jag brukar säga :( är så otålig! Just nu börjar jag snart hurra att juni närmar sig och en eventuell ÄL med den..hoho hurraa... :p

    Ah vad gör progesterallkräm för nåt?

    Ska sova jag med snart. Sjukt trött i huvudet efter en lång arbetsdag. Jobbar med barn (hurraa våra trotsiga men goa ungar, och deras minimala, söta bebissyskon. Man längtar inte mindre direkt om man säger så). Sov gott <3


  • Jelu
    milla741 skrev 2015-05-18 19:42:01 följande:

    phpKwk03d04571.jpg

    Men kolla här då på kvällskvisten ????


    Stort grattis
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni