• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • halo83

    Hmmmm...jag som skulle hålla mig borta ;) men måste fråga om lite råd.

    Jag hade bim på söndag men började blöda idag så jag trodde de va mensen...MEN jag blöder knappt nåt alls,behöver knappt trosskydd ens och har inte ett dugg ont i te ens molvärk..jag brukar ligga dubbelvikt å blöda syndafloden annars.

    Tror ni de e kört ändå ?

  • AngelinaAr

    Hej

    Samma här är gravid vecka fem

    Blödde två gg Peter fläckar

    Efter de kom plusset. Jag brukar åxå ha syndafloden haha alla graviditeter är olika har aldrig haft blödning o vart gravid så de vart ngt nytt för mig.. Hoppas de hjälpte iallafall

    Lycka till hoppas du plussar snart...:)

  • halo83

    När jag tänker efter så kan jag ev ha blödit med sonen för där hade jag inte en tanke på graviditet förrens mensen uteblev en gång å då va jag i V8 ... Får se om det tilltar el om det slutar. Slutar de blöda tar jag ett test på söndag då jag skulle haft bim


    AngelinaAr skrev 2015-06-04 14:41:10 följande:

    Hej

    Samma här är gravid vecka fem

    Blödde två gg Peter fläckar

    Efter de kom plusset. Jag brukar åxå ha syndafloden haha alla graviditeter är olika har aldrig haft blödning o vart gravid så de vart ngt nytt för mig.. Hoppas de hjälpte iallafall

    Lycka till hoppas du plussar snart...:)


  • Det vackraste

    Du har bim på söndag? Har du tagit nåt test? Håller tummarna för 12.e gången gillt. ;)


    halo83 skrev 2015-06-04 14:32:36 följande:

    Hmmmm...jag som skulle hålla mig borta ;) men måste fråga om lite råd.

    Jag hade bim på söndag men började blöda idag så jag trodde de va mensen...MEN jag blöder knappt nåt alls,behöver knappt trosskydd ens och har inte ett dugg ont i te ens molvärk..jag brukar ligga dubbelvikt å blöda syndafloden annars.

    Tror ni de e kört ändå ?


  • halo83

    Ja bim på söndag.. Neg test i morse


    Det vackraste skrev 2015-06-04 15:31:35 följande:

    Du har bim på söndag? Har du tagit nåt test? Håller tummarna för 12.e gången gillt. ;)


  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-04 06:32:56 följande:

    Tack raring! Återstår att se utgången till det här! :-P

    Hur går det för dig då? Äl på g än?


    Otroligt spännande! ;)

    För min del så går det sådär. Funderar på att sluta med ältesterna som bara visar svaga stegringar. Förra helgen fick jag dock en stark stegring (inte positivt) så kan hända att ÄL redan skett. Det visar sig om mensen dyker upp om en vecka eller så. Idag började jag dock få äggviteflytningar (trådiga) så vem vet, ÄL kanske är på gång! :)

    Hursom så tänker jag relaxa lite. Sommarn är på g och tänker bara njuta av den nu :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni