• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-06-25 10:40:48 följande:

    Okej mina vänner. Jag bestämde mig för att testa idag. Det blev ett svagt streck, men de va så himla svagt att jag nästan tror att det är spök. Vågar inte bli glad än!


    Men HEY, det där är ju ett streck!!! Skrattande Även om det är svagt, så är det inte SÅ svagt att det inte syns på bild. Jag vågar mig nog på att säga grattis! Glad
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-25 10:19:47 följande:

    Haha, den sms-tjänsten vill jag prenumerera på - är beredd att betala dyrt för det! Tar gärna emot ett likadant sms med besked om eventuell graviditet, helst direkt efter ägglossningen. Går det att ordna tro? 


    Haha ja eller hur! Och samma sms skulle kunna utesluta den jobbiga mensen helt o hållet! "waddup gurl, you aint pregnant. See ya next month!" och så slipper man mensen helt ;)
  • soofa
    Aniroma skrev 2015-06-25 10:47:46 följande:
    Haha ja eller hur! Och samma sms skulle kunna utesluta den jobbiga mensen helt o hållet! "waddup gurl, you aint pregnant. See ya next month!" och så slipper man mensen helt ;)
    Tycker du ska lansera det, låter som att det kan bli en succé! Skrattande
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-25 10:44:16 följande:
    Men HEY, det där är ju ett streck!!! Skrattande Även om det är svagt, så är det inte SÅ svagt att det inte syns på bild. Jag vågar mig nog på att säga grattis! Glad
    testet blev så himla rosa på bilden, haha!
    jag får testa igen om några dagar, tänker inte ta ut ngt i förskott :D Känns alldeles för bra för att vara sant
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-06-25 10:49:54 följande:
    testet blev så himla rosa på bilden, haha!
    jag får testa igen om några dagar, tänker inte ta ut ngt i förskott :D Känns alldeles för bra för att vara sant
    Förstår det, men jag tror i alla fall på positivt! Så himla roligt i sådana fall!  Du åker väl på semester nu? Hoppas du uppdaterar oss ändå?! Skrattande
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-25 10:52:19 följande:
    Förstår det, men jag tror i alla fall på positivt! Så himla roligt i sådana fall!  Du åker väl på semester nu? Hoppas du uppdaterar oss ändå?! Skrattande
    åker i eftermiddag :D klart ja uppdaterar, hehe.
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-06-25 10:55:52 följande:
    åker i eftermiddag :D klart ja uppdaterar, hehe.
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Hur tydligt streck som helst ju! Vågar mig absolut på ett grattis, babe!
    Gud, vad kul!
    Ha en underbar semester nu, och keep us posted!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-25 10:18:03 följande:
    Och här blev den en höjning i morse, ingen megahöjning som du ville ha Symetrical men i alla fall 0,2-0,25. Tillräckligt?! Flört

    Jag har ju inte så bra koll på FF och har därmed lite svårt att läsa av din graf, har den markerat din ägglossning än? 
    Duger gott, så länge den går upp ytterligare imorgon. Deal?

    Nej, ff sätter alltid ut äl när tempen varit över coverline i tre dagar, så antar att domen kommer imorgon! :-P
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-25 11:13:39 följande:
    Duger gott, så länge den går upp ytterligare imorgon. Deal? smile5.gif

    Nej, ff sätter alltid ut äl när tempen varit över coverline i tre dagar, så antar att domen kommer imorgon! :-P
    Haha, deal! ;) Tycker jag har en så himla jämn och snygg graf den här månaden, vill inte att den ska sluta med en mens - vore synd på en sådan snygg graf. :D

    Aha, så är det som med NC då. Vad ligger din coverline på för temp då?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-25 11:22:34 följande:
    Haha, deal! ;) Tycker jag har en så himla jämn och snygg graf den här månaden, vill inte att den ska sluta med en mens - vore synd på en sådan snygg graf. :D

    Aha, så är det som med NC då. Vad ligger din coverline på för temp då?
    Hmm. Högst oklart denna förvirrade cykel, men den brukar hamna på 36,45.
    Vill typ bara gå och lägga mig så att det blir imorgon så att jag kan ta ett test och tempa. Kanske aningen tidigt 14:48...
    Är man LITE besatt då?!?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni