• Anonym (Kaffedraken)

    Att leva med liten kuk 2015.

    Jag har en liten kuk, så är det, är en bra bit mindre än genomsnittet och det är ett helvette, det har varit ett problem så länge jag kan minnas.

    Det började redan i duschen efter gympan i skolan i 7e klass, någon kommenterade att jag hade liten kuk och detta spreds självklart till hela skolan, man kan väl säga att jag vart mobbad i hela högstadiet för det.
    Hade ångest inför varje gympalektion, det var alltid någon som skulle springa in och kommentera min kuk när vi duschade.

    På senare så har mina "nya vänner" börjat komma med lite gliringar också, som t.ex. "Visst fan är det jobbigt när kondomen sitter så tight? Eller hur X? haha!"
    Jag är då X om ni inte fattade, sådana gliringar kan komma på fester eller dylikt och är ofta följt av massa skratt, både av tjejer och killar.

    Detta har gjort att jag aldrig duschar på allmäna platser såsom gym, kan inte heller kissa i pissoarer osv när jag är ute.

    Vet fan inte hur jag ska förklara detta, känns som om man är helt värdelös om man har liten kuk år 2015, man räcker liksom inte till.

    Senaste gången jag hade sex så började en tjej hånle när hon såg min kuk, efter sexet åkte jag hem och grät, kände mig så FUCKING värdelös.
    En annan gång berättade en tjej att hon inte vill ha sex med mig igen men hon "ville inte berätta varför för det kändes taskigt". Jävla idiot.

    Det tråkiga är att jag ser bra ut utöver detta "handikapp".
    Jag är över 1.90 lång, schysst kropp och fint ansikte/bra hår, liksom inget problem att få tjejer men känns som om alla taggar när dem får se vad jag packar..

    Jag vill t.ex. bli kär och då ska man ju inte ha sex för fort, problemet är ju då att om jag väntar med att ha sex en massa dejter så börjar ju tjejen tänka direkt (hon undrar vad det är för fel på HENNE, varför vill han inte ha sex med mig).

    När jag sedan har sex med henne efter massa dejter och hon ser min lilla jävla kuk så tror hon det är därför jag undvikit sex (blir då därför oattraktiv och ses som väldigt osäker).

    Kände bara för att skriva av mig.. Ni här kanske har några tips eller frågor, fan vet jag..Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Att leva med liten kuk 2015.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur gammal är du TS?

    Låter inte som något vidare trevligt bekymmer, nej :( men det är ju samhället som det är fel på, inte på nåt sätt storleken på din kuk. Men jag förstår att det inte alls hjälper att tänka så...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nu pratar jag för min egen del såklart. Men att skratta åt nåns kön är så jävla lågt! De brudarna som gjort det kan inte ha alla hästar hemma...

    Du kommer att träffa nån en dag som inte bryr sig om man är stor eller liten där nere. En som är mogen nog att förstå bättre....

    Känner dock igen komplexet för sitt egna kön då jag också har det..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag förstår att det är kämpigt för dig TS och känner med dig! Vill du berätta hur liten den r så man bättre kan bilda sig en uppfattning om ditt problem?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det finns kvinnor som gillar små kukar och kvinnor som inte bryr sig om storleken, så du kan absolut hitta ngon som det inte är ett problem för. Dessutom får bara 25% av alla kvinnor orgasm av enbart omslutande sex, så 75% behöver annat än kuk för orgasmen, fokusera på det.

    Och, OM det skulle hända igen att någon beter dig respektlöst mot dig -GÅ din väg, ha inte sex med dem!

    Prata med dina kompisar i enrum, fattar de fortfarande inte, dumpa dem! Det är inte din kuk det är fel på utan de respektlösa och empatistörda personer du umgås med.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Visst kan det vara nice med en stor kuk, men det är verkligen inte hela världen, många tror det räcker med en stor kuk för att det ska bli bra sex (hahah)

    Bästa sex jag haft var med en kille som hade liten kuk, han hade även problem med att han kom för fort. Men herregud vilka orgasmer han gav mig genom oralsex och petting. Underbart! Så fokusera mer på det som andra skrev.

    Sen kan jag säga att om jag blir kär spelar det ingen roll alls hur liten kuk killen har, så länge han ändå har självförtroende nog att ge mig en omgång på andra sätt, och inte va rädd för att plocka fram en dildo till exempel.

    Taskiga vänner och tjejer du träffat, se dig om efter nya!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Visst finns det tjejer som gillar stora kukar. Men har mött många som sagt tvärtom. Dom upplever att killar med stor kuk är så nöjda och stolta med det att dom bara kör på. Och därför har gjort dom till dåliga älskare.

    Tycker också du skall prata med dina kompisar att du tycker det är jobbigt. Fattar dom inte det så är det inga riktiga kompisar och dom kan bara dra.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Stork) skrev 2015-05-19 08:43:11 följande:

    Jag förstår att det är kämpigt för dig TS och känner med dig! Vill du berätta hur liten den r så man bättre kan bilda sig en uppfattning om ditt problem?


    Det är väl ändå helt onödigt!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Detta handlar inte om din kuk utan människorna du umgås med. Jag hade på längre sikt försökt byta umgängeskrets och omringa mig bland oytliga människor med en synd syn på människan. Jag förstår dig och din frustration och oro. Men det handlar om något helt annat än dina cm där nere. Livet går ut på att må bra och skratta med likasinnade. Nästan alla människor har gått runt och mått dåligt pga något på deras kropp. Helt i onödan.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Krasst sätt finns det alltid ngt som stör någon och är det ditt kön de stör sig på tough luck! Man kan inte älska allt hos alla.

    Vad är det för vänner du har som behandlar dig så? Vissa växer betydligt vid erektion och vad vet dina kompisar om det?

    Sträck på dig och skit i folk som behandlar dig illa, din strl på penis attraherar ngn. Jag lovar!

Svar på tråden Att leva med liten kuk 2015.