• Anonym (Undrande)

    Snälla,bra män?

    Undrar om det är omöjligt att träffa en snäll,skötsam,trogen man utan sociala problem?Har aldrig träffat sån.Några vänner omkring mig har ochså mycket otur med män.Det känns att det är hur lätt som helst att träffa en "dålig"man,och väldigt svårt att möta en"normal"man.Då är jag hellre ensam.

  • Svar på tråden Snälla,bra män?
  • Anonym (._. 2)

    Jag är en bra man, men vi bra män har också krav.

    Många kvinnor tycks tro att bra män inte har samma krav som andra män.

    Jag älskar sex och vill ha någon jag tänder på, gärna någon som är ung och vacker.

  • Anonym (sfdfds)
    Anonym (._. 2) skrev 2015-08-05 19:08:36 följande:

    Jag är en bra man, men vi bra män har också krav.

    Många kvinnor tycks tro att bra män inte har samma krav som andra män.

    Jag älskar sex och vill ha någon jag tänder på, gärna någon som är ung och vacker.


    Bra män har ju  mindre krav bara för att de väljs bort för de dåliga. Jag hade kunnat vara gift med säkert ett halvdussin olika bra män om jag hade velat, men tyvärr är jag en idiot som ratar de bra och faller för de dåliga.

    Tror knappast jag är ensam om det heller tyvärr...
  • Anonym (Jag)

    Beror på vad du menar med sociala problem.

    Har svårt socialt i den bemärkelsen att jag har väldigt liten bekantskapskrets. Annars uppfyller jag nog dina övriga kriterier.

  • Anonym (._. 2)
    Anonym (sfdfds) skrev 2015-08-05 19:20:36 följande:
    Bra män har ju  mindre krav bara för att de väljs bort för de dåliga. Jag hade kunnat vara gift med säkert ett halvdussin olika bra män om jag hade velat, men tyvärr är jag en idiot som ratar de bra och faller för de dåliga.

    Tror knappast jag är ensam om det heller tyvärr...
    Nej, du menar du kunnat få ett halvdussing tofflar. Det är inte det jag menar.

    Jag menar bra män som är schyssta, sysslar med byggande är trevliga och relativt snygga. Jag är en sådan man och jag har knivskarpa krav.

    Jag umgås även i kretsar med liknande män och alla har väldigt höga standarder.
  • Anonym (Undrande)

    som en sa till mig:Du som är snygg och trevlig,hur kan du vara singel?Är det mÅnga som kommer fram till dig på krogen ?Nu när jag är lite äldre,så är det bara skönt att inte få så mycket uppmärksamhet av män

  • Anonym (Undrande)

    Nu vet jag varför jag är singel,därför att jag inte Har träffat en bra man,och vill inte träffa en man som behandlar mig illa.

  • Anonym (Tro på kärleken)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 10:29:08 följande:

    Undrar om det är omöjligt att träffa en snäll,skötsam,trogen man utan sociala problem?Har aldrig träffat sån.Några vänner omkring mig har ochså mycket otur med män.Det känns att det är hur lätt som helst att träffa en "dålig"man,och väldigt svårt att möta en"normal"man.Då är jag hellre ensam.


    Jag hittade min när jag tog ner kraven på oviktiga grejer lite. Han ser bra ut men är inte snyggast av alla, han är social och go utan att vara roligast eller charmigast av alla. Tänk som den där hunden man kan ha med sig över allt, som alla tycker om och som funkar hos alla. Sån är han! Sen älskar han mig, hela mig, och mitt hjärta sjunger fortfarande av bara blotta blicken på honom. Kärlek!

    Så mitt tips är att gå direkt på andrahandssorteringen ;) Du kanske vaskar guld där.

    Prova happypancake.com och var tydlig med vad för värderingar du önskar hos den andra.

    Trohet kan aldrig garanteras och du kan aldrig veta, men man kan hitta någon som delar samma värderingar och uppfattning som du.

    Mitt sista tips: undvik vraken. Är dom vrak när du hittar dom, är dom ofta beyond repair och det kostar bara mer än det smakar.

    Allt detta generellt sett då, såklart.
  • Anonym (glad)

    Jag blir lite chockad av denna tråden. Klart det finns bra män! Min är både snäll rolig smart och snygg och våra vänner och kollegor samma sak. Jag pratar inte fotomodell vackra eller raketforskare men vanliga attraktiva trevliga människor . Jag träffade min på jobbet , andra träffades under studietiden , i en kör , gemensamma vänner , i idrottsförening. Ingen jag känner har träffat sin partner på krogen., kul för dom det funkar för men vi som gärna vill lära känna varandra innan det tänder till för att vi främst tänder å lättare i andra sammanhang.

  • Anonym (glad)

    Mobiljävel..

    Vi som främst tänder på personlighet har det lättare i andra sammanhang , skulle det stå. Klart jag tittade på utseende också men hjärnan och hjärtat personligheten behövs ändå för både kärlek och sex.

  • Anonym (Hedda)
    Anonym (._. 2) skrev 2015-08-05 19:08:36 följande:

    Jag är en bra man, men vi bra män har också krav.

    Många kvinnor tycks tro att bra män inte har samma krav som andra män.

    Jag älskar sex och vill ha någon jag tänder på, gärna någon som är ung och vacker.


    ...och de unga, vackra kvinnorna vill också ha unga, vackra män. Såklart!
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (glad) skrev 2015-08-07 09:24:14 följande:

    Mobiljävel..

    Vi som främst tänder på personlighet har det lättare i andra sammanhang , skulle det stå. Klart jag tittade på utseende också men hjärnan och hjärtat personligheten behövs ändå för både kärlek och sex.


    Det där gäller även för män. Män som fokuserar på kvinnors utseende kan träffa riktiga stolpskott. Personligheten är viktigast!
Svar på tråden Snälla,bra män?