• Äldre 11 Aug 12:30
    11065 visningar
    44 svar
    44
    11065

    Manlig eskort: Fråga vad ni vill!

    Jag är kille i 20 års åldern som erbjudit mig som sällskap till tjejer och kvinnor i alla åldrar ett tag. Säga vad man vill om det, finns folk som tycker det är helt ok men andra som är helt emot det vilket kan vara förståligt. :)

    Jag tänkte nu dela med mig lite av mina erfarenheter så fråga vad ni vill!

  • Svar på tråden Manlig eskort: Fråga vad ni vill!
  • Äldre 11 Aug 12:38
    #1

    Var du mobbad i skolan?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (.)
    Äldre 11 Aug 12:40
    #2

    Finns det verkligen någon kvinna som betalar för en hora när hon kan få gratis sex/sällskap hur lätt som helst?

  • Äldre 11 Aug 12:42
    #3

    Nej :)

  • Äldre 11 Aug 12:44
    #4

    Hade samma inställning som du innan, men finns människor som inte orkar "ragga upp någon", alternativt blyga eller hålla det diskret. :)


    Anonym (.) skrev 2015-08-11 12:40:26 följande:

    Finns det verkligen någon kvinna som betalar för en hora när hon kan få gratis sex/sällskap hur lätt som helst?


  • Anonym (hur)
    Äldre 11 Aug 12:45
    #5

    Jag undrar hur affärsuppgörelsen ser ut. Hur hittar du kunder och omvänt, hur och hur mycket tar du betalt, hur frekvent har du kunder?
    Har du annat jobb och detta är extrapengar? Vad är det annars än pengar som driver dig?

  • Anonym (compa­q)
    Äldre 11 Aug 12:46
    #6
    göteborg90 skrev 2015-08-11 12:30:07 följande:
    Jag är kille i 20 års åldern som erbjudit mig som sällskap till tjejer och kvinnor i alla åldrar ett tag. Säga vad man vill om det, finns folk som tycker det är helt ok men andra som är helt emot det vilket kan vara förståligt. :)
    Jag tänkte nu dela med mig lite av mina erfarenheter så fråga vad ni vill!
    Hur gammal ar den aldsta du har varit med?
  • Äldre 11 Aug 12:56
    #7
    Anonym (hur) skrev 2015-08-11 12:45:31 följande:

    Jag undrar hur affärsuppgörelsen ser ut. Hur hittar du kunder och omvänt, hur och hur mycket tar du betalt, hur frekvent har du kunder?
    Har du annat jobb och detta är extrapengar? Vad är det annars än pengar som driver dig?


    Jag har en hemsida där det finns en mailadress som man kan kontakta mig på.
    Så oftast skriver det vad det vill göra, allt ifrån middag hemma till lite mer udda grejer. Det som styr priset är ju hur lång tid och vad det vill skall hända, alltifrån några hundralappar till ett par tusen. Väldigt olika, har ett par st som vill ses ganska regelbundet sen lite nya då och då, men ungefär 4 träffar i månaden. Jag jobbar heltid med annat till vardags, förutom pengar som driver än så är det alltid roligt & träffa nya människor, och den sexuella biten! :)
  • Äldre 11 Aug 12:57
    #8
    Anonym (compaq) skrev 2015-08-11 12:46:13 följande:
    Hur gammal ar den aldsta du har varit med?
    60 år
  • Anonym (Biola­)
    Äldre 11 Aug 13:18
    #9

    Hur mycket pengar ungefär tjänar du i månaden på din verksamhet?

  • Anonym (MAX)
    Äldre 11 Aug 13:31
    #10

    Om vi förhåller oss till alla så kallade normala förfrågningar, finns det tillfällen där du har nekat sex t ex pga. utseende, övervikt, hygien mm?

Svar på tråden Manlig eskort: Fråga vad ni vill!