• Äldre 31 Aug 22:41
    9204 visningar
    5 svar
    5
    9204

    kik, pc och windows

    Hallå där!

    Jag har nyligen fått god anledning till att börja använda kik, men har ingen som helst erfarenhet av det. Så nu har jag frågor som någon kunnig och vänlig själ här på FL kanske kan svara på...

    -Den här stenåldersvarelsen har inte skaffat smartphone och har inga planer på att göra det heller, funkar det med pc istället?

    -Hur gör jag om jag ska börja med kik och har en pc med Win 8 med Win-7-lookalike-funktionen?

    -Kan du tipsa om en sajt där programvaran för kik enkelt kan laddas ner?

    -Kostar det något att ha och använda?

    Vi börjar där, kanske kommer fler frågor sedan...

    Tack på förhand. SkålSolig

  • Svar på tråden kik, pc och windows
  • Äldre 31 Aug 22:50
    #1

    Finns ingen version som kan köras direkt i Windows.

    För att komma runt det får du köra en emulator i din PC som gör att du kan använda android-appar i datorn.

    Finns en guide här : www.appsforpcmero.com/kik-messenger-for-pc-download-windows-78-without-bluestacks/

    Om du googlar på kik PC hittar du fler alternativ.

    Jag har inte provat själv så kan tyvärr inte hjälpa dig mer än så här.

  • Äldre 31 Aug 22:54
    #2

    Vafalls, inte windows-kompatibelt, vad är det för dynga? Skrikandes
    Går det att lita på sådana program? Drömmer

    Hjärtligt tack för hjälpen Ler-haj! SkålSolig

  • Äldre 5 Jun 08:47
    #3
    +1
    Kik for pc app is a completely free to download and install. You don?t need to pay any premium fee to get it on your device. However, remember that Kik uses the data services to send and receive messages. You might be charged for data depending upon the internet plan you are using. Kik can be used with both cellular data and Wi-Fi. It is advisable to contact your internet service provider to find out your data usage limit.  You can send text, photos, videos and documents using Kik. Photos and Videos usually consume more data than other type of files.
  • Mon 28 Oct 2019 07:34
    #4

    Thanks for sharing your views with us this will surely help me a lot in future!!

  • Mon 4 Nov 2019 17:33
    #5
    KIK Messenger for Notebook is an auto-fast, swank, robotic and fashionable messenger that operates exactly like with other social networking apps, such as BBM, WhatsApp, Facebook, Messenger etc, should you take advantage of some of the aforementioned social networking programs, you won't have any issue operating Kik. Recently I installed kik messenger on my laptop by following the instructions mentioned on kikforpc.proThis program can help you forward messages to buddies, quickly and pleasantly, this can be an action you are able to effect via WiFi link or Mobile information top-up on smart devices. This program includes hi-tech super-amazing icons, so the messaging speed is unlimited, it is possible to send messages, videos, photographs, audio records etc around the globe to as many people potential. As a matter of fact, Kik has surpassed global expectation by launching contemporary, super powerful, crisp-like attributes, also newsblaze.com revealed that a few of these icons allow users to disperse their last recorded movies, which is a wonderful idea!
Svar på tråden kik, pc och windows