• Anonym (Tjej TS)

    Gentlemän

    Hejhopp!

    Gentlemän är lika vanligt som sibiriska tigrar hörde jag... MEN de finns. Har du någon härlig smörig upplevelse att dela med dig av. OBS: nu handlar det inte om din gifta man!

    En gång hade jag två rullresväskor. En kille sprang till mig och tog tag i ena och hjälpte mig hela vägen :)

    Även fått blommor efter att ha bjudit en på restaurang. Men ovanligt att de är först på det. Gentlekvinna är man ju helt klart iaf.

  • Svar på tråden Gentlemän
  • j a d e
    En annan Anna skrev 2015-09-18 15:29:33 följande:

    Uppenbarligen är de helt inkompatibla 


    Fascinerande logik
  • Anonym (Tjej TS)
    j a d e skrev 2015-09-18 15:30:39 följande:

    Fascinerande logik


    Är ni överens här? Hänger inte med riktigt i svängarna. denna gentlekvinna ska iaf laga lite mat nu.
  • j a d e
    Anonym (Tjej TS) skrev 2015-09-18 15:34:36 följande:

    Är ni överens här? Hänger inte med riktigt i svängarna. denna gentlekvinna ska iaf laga lite mat nu.


    Vi är överens ska du se, anonym (man) däremot vete fan. ;)
  • En annan Anna
    j a d e skrev 2015-09-18 15:30:39 följande:
    Fascinerande logik
    Efter omfattande empiriska studier av familjelivs självutnämnda gentlemän kan jag inte komma till någon annan slutsats.
     
    Kombinationen feminism och självutnämnd gentleman leder ovillkorligen till omedelbar kortslutning av gentlemannen. Obestämd
  • j a d e
    En annan Anna skrev 2015-09-18 15:38:04 följande:

    Efter omfattande empiriska studier av familjelivs självutnämnda gentlemän kan jag inte komma till någon annan slutsats.

     

    Kombinationen feminism och självutnämnd gentleman leder ovillkorligen till omedelbar kortslutning av gentlemannen. 


    Hahahahahaaha, onekligen så.
  • Anonym (man)
    En annan Anna skrev 2015-09-18 15:28:23 följande:
    Hallucinerar du?
    Nej, har du nyktrat till nu?
  • Anonym (Tjej TS)
    En annan Anna skrev 2015-09-18 15:38:04 följande:

    Efter omfattande empiriska studier av familjelivs självutnämnda gentlemän kan jag inte komma till någon annan slutsats.

     

    Kombinationen feminism och självutnämnd gentleman leder ovillkorligen till omedelbar kortslutning av gentlemannen. 


    Klassiskt
  • Anonym (Tjej TS)

    Jag har tappat tråden o ni har missat mitt inlägg om ett scenario.

  • En annan Anna
    Anonym (Tjej TS) skrev 2015-09-18 15:45:06 följande:
    Klassiskt
    Jag är ledsen för att jag hade sönder den. Det var inte meningen. 
Svar på tråden Gentlemän