• Nandez

    Vad läser ni just nu?

    Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

  • Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Eurydike

    Nu ska jag läsa Beckomberga - ode till min familj av Sara Stridsberg. Stridsberg är en av mina favoritförfattare, men jag kan ändå inte läsa hennes böcker för ofta. Det är som att simma omkring i en vacker och mörk undervattensvärld. Man vet aldrig vad för fantastiska och otäcka saker man hittar där nere under ytan.

  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-01-05 17:16:25 följande:
    Lite sent, men Gott Nytt År på dig också 🎉
    God fortsättning😀
  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-01-05 17:19:51 följande:

    Nu ska jag läsa Beckomberga - ode till min familj av Sara Stridsberg. Stridsberg är en av mina favoritförfattare, men jag kan ändå inte läsa hennes böcker för ofta. Det är som att simma omkring i en vacker och mörk undervattensvärld. Man vet aldrig vad för fantastiska och otäcka saker man hittar där nere under ytan.


    Spännande😀
  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-01-07 23:30:30 följande:
    Vad läser du nu? 😊
    Läst flera böcker under helgerna

    Precis börjat med en ny bok, återkommer i morgon😀
  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-01-07 23:31:21 följande:

    Funderar på att gå med i en bokklubb, men vet inte om jag orkar med både det och läsecirkeln 😅


    Du kanske kan prova😀
  • Eurydike
    Nandez skrev 2024-01-14 23:06:51 följande:
    Du kanske kan prova😀
    Ja, jag funderar faktiskt på det! Nu är det läsecirkel på måndag och min tur att välja bok. Jag har ännu inte bestämt mig för vilken det blir 😀
  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-01-07 23:30:30 följande:
    Vad läser du nu? 😊
    Läst Max Seeck Den trogne läsaren, en spännande deckare med krypande spänning och många twister. En annorlunda deckare

    Carin Hjulström Knappt en droppe blod, del två i Säbyholms Gröna fingrar. En Cosy crime bok. Mysdeckare som är spännande och med humor och lite dramatik
Svar på tråden Vad läser ni just nu?