• Äldre 4 Mar 09:43
    18476 visningar
    73 svar
    73
    18476

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Äldre 4 Mar 09:54
    #1

    Ja det knäppaste var nog när det tog slut för att jag inte trodde att han älskade mig.. Jag älskade honom jättemycket och vi blev senare tillsammans igen och idag är är vi gifta och har tre barn

  • Anonym (Sirap­)
    Äldre 4 Mar 10:03
    #2

    Jag gjorde slut för att jag inte ville flytta till Norrland. Fast efter några månader träffades vi igen och blev ihop och  nu bor jag här i köldhålet.

  • Äldre 4 Mar 10:29
    #3

    Kul att ni båda är tillsammans igen med den ni dumpade ^^

    Jag är inte ihop med fulspringkillen kan jag erkänna.

  • Anonym (Haha)
    Äldre 4 Mar 10:36
    #4

    Han hade för stor kuk och jag fick för mig att jag var lesbisk. Jag är inte lesbisk, men tänder på tjejer också.

  • Äldre 4 Mar 10:38
    #5

    Jag blev dumpad för 'du har för ledsen musikamak' när jag var 13! Den va spännande! Jag misstänker att det va Oasis som pushade över gränsen ????

  • Anonym (U)
    Äldre 4 Mar 10:54
    #6

    Var inte gammal men hade varit tillsammans ett par månader, sedan kom sommartid och badandet. Visade sig att han hade ett brunt födelsemärke på låret och jag klarade inte av det!

    Helknäpp anledning och är inte lika känslig idag.

  • Äldre 4 Mar 11:07
    #7

    Han var så oallmänbildad, till exempel visste han inte skillnad mellan islam och hinduism!

  • Anonym (Mm)
    Äldre 4 Mar 11:10
    #8
    +5

    16 år...han trodde inte på att jag hade mens "igen" för hans tax hade bara var 3:e månad.

  • Äldre 4 Mar 11:18
    #9

    Pga att han hade ett konstigt sliskigt ansiktsuttryck när vi hade sex. Stod inte ut ned att se de ????

  • Anonym (H)
    Äldre 4 Mar 11:19
    #10
    Gena skrev 2016-03-04 11:07:07 följande:

    Han var så oallmänbildad, till exempel visste han inte skillnad mellan islam och hinduism!


    Varför är det en "knäpp" anledning?
Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?