• Äldre 4 Mar 09:43
    18479 visningar
    73 svar
    73
    18479

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Äldre 5 Mar 00:12
    #21

    Hahaha!! Vad kul!!

    Första killen (vi var 13) dumpade jag för att folk fick reda på att vi var tillsammans. Blev dock tillsammans igen fram och tillbaka de kommande 4 åren.

    Andra killen (vi var 14) dumpade jag för att han hade ett utåtstående födelsemärke och att han spottade när han pratade.

    Tredje killen (15) dumpade jag då han frågat min killkompis om Killkompisen var snygg. (Den är nog minsann konstigast...)

    Fjärde killen (16) dumpade Jag för att han grät för ofta.

    En som kunde blivit min pojkvän (17) dumpade jag för att han hade för ljus röst och var kort.

    Och en gång dumpade Jag min nuvarande kille på fyllan för att jag inte orkade gå hem!! Men som tur var fattade han att jag inte menade det! Det är nog 3 år sen nu. Herregud, vad omogen man varit.

  • Äldre 5 Mar 00:21
    #22

    Har också blivit dumpad av en kille efter tre veckors förhållande när jag var i 15årsåldern. Anledningen? Han älskade inte mig längre som i början ;)

  • Anonym (Hocke­y)
    Äldre 5 Mar 00:45
    #23

    Gjorde slut pga att han slutade spela hockey.

    Ville ha en hockey kille....

    Det värsta var att han var så snäll, omtänksamt och älskade mig verkligen.

    Jag var inte värd honom överhuvudtaget. Jag hoppas att han är lycklig nu och fått det han förtjänar dvs någon som älskar honom precis som han är.

  • Anonym (Dum)
    Äldre 5 Mar 01:58
    #24

    Jag var tillsammans med en äldre kille. Tyckte det var toppen eftersom han kunde köpa ut både cigaretter, snus och alkohol till mig.

    Gjorde slut med honom någon vecka efter min 18 årsdag eftersom jag då kunde köpa mina egna cigaretter.

    Usch vad jag utnyttjade honom, jag skäms!!

  • Anonym (Anna)
    Äldre 5 Mar 02:05
    #25

    Dumpade en kille för att han var hårig på ryggen. Tyckte det var skitäckligt. En annan dumpade jag för att han kysstes kasst.

  • Anonym (Jomen­vissts­erru)
    Äldre 5 Mar 05:43
    #26

    Vi blev aldrig ihop - men han sa att vi skulle livet det om jag hade haft blont hår istället för mitt bruna.

    Jag gjorde slut när han sagt att han en dag ville pröva på att bo ensam - han hade flyttat hemifrån och in till mig och vi var förlovade. Jag trodde vi skulle börja vårt liv tillsammans, men jag måste bara ha varit en språngbräda.

    Han skulle sommarjobba på annan ort och vill inte vara uppbunden, så jag blev typ dumpad... Den sommaren hittade jag en ny kille och exet ringde hela hösten och ångrade sig (han träffade inte någon ny).

    Sånt är livet - idag är jag lyckligt gift och har barn!

  • Anonym (S)
    Äldre 5 Mar 08:41
    #27
    Anonym (Mm) skrev 2016-03-04 11:10:04 följande:

    16 år...han trodde inte på att jag hade mens "igen" för hans tax hade bara var 3:e månad.


    Bästa!!!!!! Hahahaha
  • Anonym (S)
    Äldre 5 Mar 08:55
    #28

    Har dumpat några "dejter", eller killar som varit intresserade av mig. Men inga riktiga förhållanden har avslutats pga nåt trams. Lyckligt vis.

    Dejt 1: var egentligen inte så intresserad av honom, men det rann över när hans penis visade sig vara böjd som ett U upp mot magen och han bad mig suga av honom. Jag fattade inte för mitt liv hur det skulle gå till... Jag var typ 17.

    Dejt 2: var lite för blyg och kysstes så pass tafatt att jag knappt visste om han hade rörlighet i läpparna eller om de bara hängde där

    Dejt 3: en väldigt snäll och omtänksam kille ratade jag tyvärr för att han var för smal

  • Anonym (Kräse­n)
    Äldre 5 Mar 11:05
    #29

    En dumpade jag pga att han slickade på tandtråden efter han dragit den mellan tänderna ???? Och en annan hade så små händer, speciellt i jämförelse m resten av kroppen. Såg riktigt lustigt ut... Andedräkt, dålig kyssare, trångsynt, dålig i sängen, jag har gjort slut av alla dessa anledningar..

  • Anonym (Plupp­)
    Äldre 5 Mar 11:21
    #30
    +2

    12 år: Dumpar killen jag är jättekär i dagen innan alla hjärtans dag för jag hade fått höra att han köpt absolute Love skivan åt mig o jag hade bara köpt en söt plansch o för att bespara mig att få känna mig snål så gjorde jag slut.

    16 år: Dumpar en kille i 20 års åldern efter att jag varit hemma hos honom för första gången inser att han samlar på dragspel och inte vill ha sex i varken säng lr soffa utan bara på sin extremt taggiga hårda matta.

    Kommer säkert på fler sen

Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?