• Äldre 4 Mar 09:43
    18483 visningar
    73 svar
    73
    18483

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Snygg kotlet­t
    Äldre 5 Mar 13:00
    #31
    +2

    Gjorde slut med en tjej en gång för att hon av sina vänner kallades "fnissan". Jag tyckte det var ett osexigt smeknamn.


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (Aimee­)
    Äldre 5 Mar 13:32
    #32

    Jag gjorde slut/ lämnade för att jag älskade henne så mycket att det gjorde ont. Sedan har jag ägnat ett halvt liv åt att sakna och längta, för det finns ingen som hon. Det var kanske inte den knäppaste/roligaste anledningen, men den dummaste......

  • Anonym (Grät)
    Äldre 5 Mar 16:22
    #33

    I andra klass frågade en kompis om vi kunde bli tillsammans. Jag blev så förskräckt att jag bara sa nej och sprang iväg för att leka. Fick sedan veta att han blivit så ledsen att han grät, då tyckte jag synd om honom om hälsade genom en kompis att vi kunde vara tillsammans. Sen var jag så blyg att jag inte vågade prata med honom mer. Efter ett kärleksbrev och 3 dagar tröttnade han och gjorde slut genom att skriva en liten lapp som han bad en lärare överlämna. Haha ^^

  • Äldre 5 Mar 16:26
    #34

    Jag dumpade honom för att han ville umgås med mina föräldrar hela tiden.

  • Anonym (Konst­ig kille)
    Äldre 5 Mar 16:45
    #35
    +1

    Jag gjorde slut med en kille för att han envisades med att tro att min hund(tik) var av könet "man" och påstod att tikens bröst i själva verket var förlängda snoppar.

  • Äldre 5 Mar 17:59
    #36
    +1

    Han hade en ful soffa och tyckte Dan Brown var världens bästa författare. Det gick ju bara inte som ni förstår.

  • Anonym (Hångl­a)
    Äldre 5 Mar 18:07
    #37

    Gjorde slut med en kille på telefon under en fest för att jag så gärna ville hångla med en annan på festen...

  • Anonym (linni­e)
    Äldre 5 Mar 18:12
    #38

    Han kallade kajor för kråkor. Enligt honom så var det lika normalt som att kalla en abborre fisk.

    Vi var 19.

  • Anonym (Z)
    Äldre 5 Mar 18:44
    #39

    När jag var 12 blev jag tillsammans med en två år äldre kille... Gjorde slut för att jag mådde illa när jag tänkte på honom och jag tyckte det va asäkligt att ha hans tunga i min mun.. Kanske egentligen inte en konstig anledning men jag dumpa honom via mail när han var bortrest på julafton.. Kände mig otroligt fri efter han slutat ringa hem till mig 150gr under resten av julen.

    En annan dumpade jag när jag va 14 för att när han satt ner så kom ca 2 millimeter hud över byxan och jag var rädd att han skulle bli tjock,,. Han är 15 år senare fortfarande otroligt smal, såg han för ett par veckor sen, haha

  • Anonym (Z)
    Äldre 5 Mar 18:46
    #40
    Anonym (Kräsen) skrev 2016-03-05 11:05:20 följande:

    En dumpade jag pga att han slickade på tandtråden efter han dragit den mellan tänderna ???? Och en annan hade så små händer, speciellt i jämförelse m resten av kroppen. Såg riktigt lustigt ut... Andedräkt, dålig kyssare, trångsynt, dålig i sängen, jag har gjort slut av alla dessa anledningar..


    Mår illa av att bara läsa det dör om tandtråden, har typ tappat lusten för att käka min nu färdiga middag.. Klokt att dumpa honom ;)
Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?