• Äldre 4 Mar 09:43
    18487 visningar
    73 svar
    73
    18487

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Anonym (Woop)
    Äldre 6 Mar 18:55
    #51

    Gjorde slut med en kille för att han ville ha på sig mitt raffset, och för att han ville att jag skulle boja fast honom i elementet och sen gå iväg och vara hemifrån i flera timmar. Han sa att han skulle tända på det. 
    Allt var så sjukt så jag bara gick under jorden, klarade inte ens av att göra slut. 

  • Anonym (Den långa)
    Äldre 6 Mar 19:31
    #52

    Vi var typ 13 år. Vi hade blivit tillsammans via sms, men inte setts så mycket innan. När vi för första gången skulle ses gick vi hand i hand i stan. Jag tyckte det var småpinsamt att jag var ca 15 cm längre än honom, men tänkte inte så mycket på det. Det tyckte tydligen han också, för efter tio minuter släpper han min hand, och halvspringer genom en stor folkskara så att jag inte längre ser honom. Jag letar, men ger upp efter en stund. Tar fram telefonen för att ringa men då har jag fått ett sms från honom där han gör slut. Kul.

  • Äldre 6 Mar 21:34
    #53
    Zombie von Rymmen skrev 2016-03-05 23:30:31 följande:

    Festlig tråd! Men jag reagerar en aning på att de flesta av dessa historier tycks vara i övre tonåren. Minns inte alls att jag eller någon in min umgängeskrets då gjorde slut för sånt nonsens. Tvärtom kändes det rätt seriöst, nästan för seriöst :P

    Så jag har ingen egen historia att komma med.


    Va?
    Missade en mening. Är det bara jag som inte gjort slut av någon muppanledning?
  • Anonym (Pippi­lotta)
    Äldre 6 Mar 21:53
    #54

    Jag känner mig inte knäpp för att jag gjorde slut men att killarna var rätt knepiga:

    1. Slickade rent sina glasögon "för saliv är så bra att rengöra med". Och så stora mjällflagor på...Kräks

    2. Hade ovanlig kink. Kunde inte ha normalt sex utan kunde bara komma av att tänka att han är 2 cm lång och kvinnan äter upp honom. På sommaren satt han på uteserveringar och spanade på tjejer som åt, det var hans variant av porr.

    Jag tycker det är harmlöst och kan ställa upp på det mesta i fantasiväg men han kunde inte ge mig nåt i sängen som jag ville ha, så där dog det.

  • Snygg kotlet­t
    Äldre 7 Mar 11:01
    #55
    Anonym (Pippilotta) skrev 2016-03-06 21:53:12 följande:

    Jag känner mig inte knäpp för att jag gjorde slut men att killarna var rätt knepiga:

    1. Slickade rent sina glasögon "för saliv är så bra att rengöra med". Och så stora mjällflagor på...

    2. Hade ovanlig kink. Kunde inte ha normalt sex utan kunde bara komma av att tänka att han är 2 cm lång och kvinnan äter upp honom. På sommaren satt han på uteserveringar och spanade på tjejer som åt, det var hans variant av porr.

    Jag tycker det är harmlöst och kan ställa upp på det mesta i fantasiväg men han kunde inte ge mig nåt i sängen som jag ville ha, så där dog det.


    Han skulle få stryk om han berättade om sin fantasi för mig
    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Äldre 7 Mar 12:10
    #56

    Haha så mycket galenskaper ^^

  • Anonym (Tj)
    Äldre 7 Mar 12:34
    #57

    En kille jag träffade några gånger ville inte ha kondom vid sex... Så vi sov bara, morgonen efter berättade han att han var mjölkproteinsallergisk och det var droppen.
    Kan inte föreställa mig en framtid utan kondomer och ost (inte samtidigt såklart)

  • Äldre 7 Mar 13:34
    #58

    Mina föräldrar har goda vänner vars son är två år äldre än mig och som gick på samma skola i låg-och mellanstadiet. Vi lekte mycket ihop. Någon gång under lågstadiet sa jag till den coolaste tjejen i klassen att vi var ihop. Jag impade såklart på henne och åtnjöt ett par dagar i glansen av att "vara cool" - jag hade ju pojkvän på mellanstadiet! Men sen fick jag dåligt samvete och tänkte att så här kunde jag ju inte hålla på, så nästa gång den coola tjejen frågade om min kille sa jag att jag skulle göra slut. När kompisen storögt frågade om han hade varit otrogen (det hade hon fått från Skilda Världar) sa jag ja. Jag visste inte vad otrogen var men det lät ju bra. Den stackars killen blev nog rätt förvirrad när jag sedan dumpade honom på skolgården - han visste ju inte om att vi hade varit ihop! :P

    Vi är fortfarande vänner ska jag kanske tillägga ;)

  • Äldre 7 Mar 15:02
    #59
    Anonym (Pippilotta) skrev 2016-03-06 21:53:12 följande:

    Jag känner mig inte knäpp för att jag gjorde slut men att killarna var rätt knepiga:

    1. Slickade rent sina glasögon "för saliv är så bra att rengöra med". Och så stora mjällflagor på...Kräks

    2. Hade ovanlig kink. Kunde inte ha normalt sex utan kunde bara komma av att tänka att han är 2 cm lång och kvinnan äter upp honom. På sommaren satt han på uteserveringar och spanade på tjejer som åt, det var hans variant av porr.

    Jag tycker det är harmlöst och kan ställa upp på det mesta i fantasiväg men han kunde inte ge mig nåt i sängen som jag ville ha, så där dog det.


    Hahahahahahahahah nr 2 jag dööööör
  • Anonym (Dumpa­de)
    Äldre 7 Mar 15:55
    #60

    Han bar upp byxor så fult. Det var det första jag reagerade på när jag såg honom första ggn. 


    Fast egentligen tror jag bara att jag letade möjligheter att döva mitt samvete inför min dumpning. Detta då grabben var väldigt snäll men jag inte kunde se någon gemensam framtid. 


     

Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?