• Anonym (ont i magen)

    Vågar inte gå och bajsa

    Jag har ett problem som någon mer här kanske varit med om.

    Det är så att jag flyttade in tillsammans med min pojkvän i en liten lägenhet strax efter nyår. Lägenheten är liten (34m2 tror jag) och lite gammaldags. Toaletten tex har inget fönster och har ganska dålig ventilation. Problemet är då att när man går och bajsar så luktar det verkligen jättemycket och jätteilla därinne ganska länge. Jag har provat luftrenare och parfym, men doften blandar sig bara med bajslukten som gör det nästan ännu värre. Mitt problem är att jag tycker verkligen att det är jätteskämmigt om min pojkvän går in på toa efter att jag har varit där och gjort nummer två. Han är dessutom lite fin i kanten och skulle nog ställa till världens liv om han måste gå in där efter mig. Det jag gör nu är att jag inte går och bajsar alls när han är hemma.

    Eftersom jag pluggar och han jobbar brukar jag passa på och göra ifrån mig när han är på jobbet. Helgerna är värst då jag måste gå och hålla mig fredag - måndag. Helgerna är med andra ord bäst när dom är över, för då kan jag gå och bajsa.

    Min största oro är under den kommande påsken då min sambo är ledig i fyra dagar i sträck, och han har sagt hur skönt det ska bli "att inte göra något" under hela påskhelgen. Dvs, jag tror inte han kommer gå ut utan mig så det kommer inte bli nån lucka där jag kan bajsa. Kan man hålla sig i fyra dagar (mitt rekord är tre hittills)? Är det farligt?

    Är det fler som varit i samma situation? Hur löste ni detta? Sitter här och har verkligen jätteont i magen

  • Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa
  • Botvid

    Nu måste jag gå på toaletten och bajsa! Tyst


    Jag är en influencer som twittrar om skönhet
  • Anonym (Kim)

    Köp en toalettspray. Finns lite olika varianter. Jag kör med poo-pourri med rosdoft. Funkar finfint.

    Det är farligt att hålla sig för länge med både det ena och andra.

  • Anonym (Lisa)
    FisseLukte skrev 2019-09-27 20:58:52 följande:

    Min pojkvän brukar gå in efteråt och lukta när jag varit på toaletten och bajsat. :D


    Varför det?
  • Anonym (Lisa)

    Att ha en pojkvän som är fin i kanten och inte klarar av att man bajsar.Han måste ju göra det själv!Helt sjukt!Gå fan och bajsa när du vill.Är han känslig så får han träffa en tjej som inte bajsar eller nåt liknande herregud.

  • Anonym (A)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-09-27 22:22:40 följande:
    Att ha en pojkvän som är fin i kanten och inte klarar av att man bajsar.Han måste ju göra det själv!Helt sjukt!Gå fan och bajsa när du vill.Är han känslig så får han träffa en tjej som inte bajsar eller nåt liknande herregud.
    +1
  • Snittan

    Jag tror att det är oerhört viktigt att våga känna doften av varandras avfôring i ett förhållande!


    Jag älskar att dansa Aske daske da
  • Snittan

    Min avföring luktar nästan som mest när den har en konsistens som liknar pölsa! :D


    Jag älskar att dansa Aske daske da
  • Koncentration
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 17:34:03 följande:

    Jag har ett problem som någon mer här kanske varit med om.

    Det är så att jag flyttade in tillsammans med min pojkvän i en liten lägenhet strax efter nyår. Lägenheten är liten (34m2 tror jag) och lite gammaldags. Toaletten tex har inget fönster och har ganska dålig ventilation. Problemet är då att när man går och bajsar så luktar det verkligen jättemycket och jätteilla därinne ganska länge. Jag har provat luftrenare och parfym, men doften blandar sig bara med bajslukten som gör det nästan ännu värre. Mitt problem är att jag tycker verkligen att det är jätteskämmigt om min pojkvän går in på toa efter att jag har varit där och gjort nummer två. Han är dessutom lite fin i kanten och skulle nog ställa till världens liv om han måste gå in där efter mig. Det jag gör nu är att jag inte går och bajsar alls när han är hemma.

    Eftersom jag pluggar och han jobbar brukar jag passa på och göra ifrån mig när han är på jobbet. Helgerna är värst då jag måste gå och hålla mig fredag - måndag. Helgerna är med andra ord bäst när dom är över, för då kan jag gå och bajsa.

    Min största oro är under den kommande påsken då min sambo är ledig i fyra dagar i sträck, och han har sagt hur skönt det ska bli "att inte göra något" under hela påskhelgen. Dvs, jag tror inte han kommer gå ut utan mig så det kommer inte bli nån lucka där jag kan bajsa. Kan man hålla sig i fyra dagar (mitt rekord är tre hittills)? Är det farligt?

    Är det fler som varit i samma situation? Hur löste ni detta? Sitter här och har verkligen jätteont i magen


    Jag läste inte genom hela inlägget. Men jag förmodar att det handlar om att du skäms för att bajsa. Du vill inte sitta där och det låter bara massa prutt och man hör att du bajsar och så. Du vill skippa lukt m.m.

    Jag tror din pojkvän struntar i det där. Han älskar dig och han vet själv att det är fullt naturligt. Tro mig. Han hade nog tyckt det var äckligt om det var en av hans killkompisar, FÖRMODLIGEN!!

    Men inte för sin flickvän. Det tvivlar jag på!! Du måste bajsa och våga göra det!! Du skadar dig själv och om din pojkvän visste om detta så hade han nog själv mått dåligt för att du själv skadar dig själv.

    Du måste våga!

    Tro mig. Om du tar upp detta, så skulle han nog tycka att du var gullig och dessutom bli förkrossad på samma gång. Han vill nog inte att hans flickvän lider!

    Snälla, bajsa! Du får inte skada dig själv!!
Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa