• Anonym (Silvi­a)
    Äldre 8 Apr 00:41
    3699 visningar
    6 svar
    6
    3699

    min familj är white trash

    Hej jag kommer från en stor familj med många släktingar och närmre familjemedlemmar. Mina nära familjemedlemmar är vad man kan kalla för "white trash" och jag skäms för att vara en del av familjen... jag har även hört många andra människor under åren tycka att min familj är white trash.. och det är tyvärr sant..

    Jag anser dock inte att jag själv är det och det gör inte andra heller. När de får nys om min familj blir de förvånade över min bakgrund och kan inte alls förknippa mig med dem...

    Min familj har alltid stött ifrån mig, men nu inser jag att jag heller inte vill vara en del av dem.. Jag skäms över dem för att de är så white trash, men det känns tråkigt att inte ha någon familj kvar (även om de aldrig visat någon kärlek)

    Är det bäst att jag fortsätter gå min egen väg och bryter kontakten med min familj?

    De har aldrig visat glädje eller engagemang, mer att jag är en börda för dem. Jag skäms ändå för min familjs leverne, så är det lika bra att jag går vidare?

  • Svar på tråden min familj är white trash
  • Äldre 8 Apr 00:51
    #1

    Du kan ändå inte fly från dina rötter. Det kommer du upptäcka, det kan jag dig garantera :)

  • Anonym (L)
    Äldre 8 Apr 00:56
    #2

    Du behöver ju inte bryta med dom utan välj att inte umgås aktivt? Och då inte på grund av att de är WT utan i såfall för att de inte är ett bra stöd för dig. Min familj är också lite WT och även om det blivit en grej att pika mig som lite av en besserwisser bara för att jag är mer "normal" pluggar osv, så finns min familj alltid där som ett stöd för mig. När jag var yngre kunde jag skämmas lite för att deras WT-tendenser men idag bryr jag mig inte. Alla familjer är knäppa på sitt vis.

  • Äldre 8 Apr 01:44
    #4

    Med tanke på hur du uttrycker dig har de nog det bättre utan dig.

  • Anonym (öh)
    Äldre 8 Apr 05:47
    #6

    Vad är whity trash?

  • Anonym (Famil­j)
    Äldre 8 Apr 07:51
    #5

    Problemet här är väl snarare att du känner dig oälskad och ovälkommen.
    Inte att din familj är white trash.
    Gå din egen väg och hitta människor som bryr sig om dig.

  • Anonym (Ida)
    Äldre 8 Apr 08:43
    #6
    +1

    Hej, jag tror inte problemet ligger i att din familj är White trash, problemet ligger i hur de behandlar dig och får dig att känna dig.
    Har bekanta som är White trash och de är fantastiska människor! Lite inskränkta, och lever i sin lilla bubbla, men de vill väl och bryr sig inte vad andra tycker.
    Man behöver inte ha kontakt med sin familj. 

Svar på tråden min familj är white trash