• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43382 visningar
    107 svar
    107
    43382

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Smasto­r
    Äldre 12 Apr 09:26
    #1

    Jag knullar alla.. Tro inte att du kommer undan vara för att du är ful och fet!

  • Anonym (Annor­lunda)
    Äldre 12 Apr 09:27
    #2
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Jag är en kille som anses som ett kap av de flesta tjejer. Snygg, ganska vältränad, bra jobb osv.
    Jag har varit med många tjejer som inte är snygga enligt den gängse normen. Har väl lite annorlunda smak antar jag :)
  • PGA
    Äldre 12 Apr 09:29
    #3

    Varför vill man knulla? Destruktivt så var glad att du blir nobbad.

  • Anonym (?)
    Äldre 12 Apr 09:29
    #4
    Smastor skrev 2016-04-12 09:26:56 följande:

    Jag knullar alla.. Tro inte att du kommer undan vara för att du är ful och fet!


    Var står det att ts är fet? Är ful synonymt med fet?
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 12 Apr 09:32
    #5

    Ts är kille tror jag.

  • Smasto­r
    Äldre 12 Apr 09:36
    #6
    Anonym (?) skrev 2016-04-12 09:29:57 följande:

    Var står det att ts är fet? Är ful synonymt med fet?


    Råkade skriva lite förhastat där, ber om ursäkt! Är nog för mycket vårkänslor i kroppen.
  • Anonym (Anita­) Trådstartaren
    Äldre 12 Apr 09:52
    #7
    Anonym (Wtf) skrev 2016-04-12 09:32:39 följande:
    Ts är kille tror jag.
    Nej jag är inte kille. En kvinna/tjej som inte kan anses vara en direkt 10-poängare, tyvärr långt därifrån som fantiserar om att knulla den där dromkillen.
  • Anonym (Annor­lunda)
    Äldre 12 Apr 09:56
    #8
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:52:17 följande:
    Nej jag är inte kille. En kvinna/tjej som inte kan anses vara en direkt 10-poängare, tyvärr långt därifrån som fantiserar om att knulla den där dromkillen.
    Vad är det som fattas för att du ska vara en 10-poängare då?
    Och hur är och ser din drömkille ut?
  • Smasto­r
    Äldre 12 Apr 10:00
    #9
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:52:17 följande:

    Nej jag är inte kille. En kvinna/tjej som inte kan anses vara en direkt 10-poängare, tyvärr långt därifrån som fantiserar om att knulla den där dromkillen.


    Nu är det ju killen som ska avgöra ditt utseende och du hans, inte tvärtom ;)
  • Anonym (Anita­) Trådstartaren
    Äldre 12 Apr 10:12
    #10
    Smastor skrev 2016-04-12 10:00:00 följande:
    Nu är det ju killen som ska avgöra ditt utseende och du hans, inte tvärtom ;)
    Anonym (Annorlunda) skrev 2016-04-12 09:56:26 följande:
    Vad är det som fattas för att du ska vara en 10-poängare då? Och hur är och ser din drömkille ut?

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket