• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43381 visningar
    107 svar
    107
    43381

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • PGA
    Äldre 12 Apr 10:14
    #11
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 10:12:13 följande:

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.


    Vad är problemet att vara med någon jämbördig?

    Är du en trea så bli tillsammans med en trea. Mycket enkelt.
  • Äldre 12 Apr 10:17
    #12
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Som en inte särskilt snygg killar ( iaf inte i mina egna ögon) så är inte skönhet väldigt mycket i betraktarens ögon?

    Så jag skulle först vilja vet vad en snygg killar ser ut för dig :) 
  • Anonym (Annor­lunda)
    Äldre 12 Apr 10:17
    #13
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 10:12:13 följande:
    Anonym (Annorlunda) skrev 2016-04-12 09:56:26 följande:Vad är det som fattas för att du ska vara en 10-poängare då? Och hur är och ser din drömkille ut?

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.
    Du låter rätt bitter. Jag är säker på att det inte är så illa. Nästan alla tjejer är missnöjda med sitt utseende på något sätt, trots att dom egentligen ser bra ut.
    Vilka är dina bra sidor då? Kroppen?
  • Äldre 12 Apr 10:26
    #14


    Ignorerar rummet bakom mig, men hur högt på snygg listan skulle jag vara?
  • Smasto­r
    Äldre 12 Apr 10:29
    #15
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 10:12:13 följande:

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.


    Är ju inte insatt i plastikoperationer men tror ditt missnöje är mer hos dig?
  • Äldre 12 Apr 10:29
    #16
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 10:26:33 följande:
    Ignorerar rummet bakom mig, men hur högt på snygg listan skulle jag vara?
    På min lista är du en 2:a, kanske 3:a..... på 10:e lista.

    Men jag ser inte ansiktet riktigt.
  • PGA
    Äldre 12 Apr 10:30
    #17
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 10:26:33 följande:

    Ignorerar rummet bakom mig, men hur högt på snygg listan skulle jag vara?


    Du ser normal ut. Är du rik kan du få en tiopoängare. Annars får du inrikta dig på sjupoängarna.
  • PGA
    Äldre 12 Apr 10:31
    #18
    Snövits skrev 2016-04-12 10:29:48 följande:

    På min lista är du en 2:a, kanske 3:a..... på 10:e lista.

    Men jag ser inte ansiktet riktigt.


    Jisses, du kan inte må bra.
  • Äldre 12 Apr 10:34
    #19
    Snövits skrev 2016-04-12 10:29:48 följande:
    På min lista är du en 2:a, kanske 3:a..... på 10:e lista.

    Men jag ser inte ansiktet riktigt.


    Ansikte xD
  • Äldre 12 Apr 10:38
    #20

    Det kan inte va så att du råkat ut för en massa bögar, helt enkelt? En snygg kille (som är straight) knullar visst en ful tjej. Garanti.

Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket