• Anonym (Anita)

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Meatballsurgery
    PGA skrev 2016-04-12 11:22:05 följande:
    Det är bara snövit som är svag och använder dig som ett objekt att trycka ner för att vinna styrka. Fall inte för det för det beteendet.
    Nej nej, alltså, jag har världens bästa fästmö blivande fru och vi lever i ett öppet förhållande och så. 
    Hon tycker jag dessutom är snygg och så men det handlar ju också om att jag har tyvärr starka mindervärdes komplex när det kommer till mitt utseende i mig själv. 

    Men tack för uppmuntringen :) 
  • Anonym (Kvinnlig)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 10:34:11 följande:
    Ansikte xD
    Du har fina drag. Ett snyggt ansikte. Men tyvärr är det inte tilläckligt. God smak och ordning attraherar helt enkelt. Din stil och ditt hem tyder på motsatsen. Du ser inte vad du passar i och ditt hem känns som en omysig ungkarlslya.

    Det är är givetvis min personliga åsikt, någon annan kanske uppfattar det på annat vis.
  • Meatballsurgery
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-04-12 11:32:54 följande:
    Du har fina drag. Ett snyggt ansikte. Men tyvärr är det inte tilläckligt. God smak och ordning attraherar helt enkelt. Din stil och ditt hem tyder på motsatsen. Du ser inte vad du passar i och ditt hem känns som en omysig ungkarlslya.

    Det är är givetvis min personliga åsikt, någon annan kanske uppfattar det på annat vis.
    Tack så mycket :) 

    Anledningen till att mina kläder ser ut som de gör där är för att dem är second hand och jag älskar Steam punk men har inte råd att skaffa skräddar synda grejer. 
    Och anledningen till att hemmet ser ut som det gör är för att jag har en massa skit som jag inte kan bli av med just nu samtidigt som jag håller på att flytta och så :) 
  • Anonym (Smaken är som baken)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 10:26:33 följande:

    Ignorerar rummet bakom mig, men hur högt på snygg listan skulle jag vara?


    Finns kanske som tycker du är 8.

    Jag ger dig en 2:a eller 3:a
  • Anonym (U)
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Köp en stor antal ugly bags. :)
  • Anonym (U)

    Du vill inte knulla fula killar utan snygga. Varför är det " orättvisst " om alla andra vill också knulla snygga människor och inte fula?

    Jag förstår att det suger för dig men hur är det " orättvisst"?

    Folk som är intresserade av att " knulla assmycket " ( med olika folk) väljer väl de snyggaste man får och inte den fulaste för att " vara snäll".

  • Anonym (Anita)
    Anonym (U) skrev 2016-04-12 11:56:23 följande:
    Du vill inte knulla fula killar utan snygga. Varför är det " orättvisst " om alla andra vill också knulla snygga människor och inte fula?

    Jag förstår att det suger för dig men hur är det " orättvisst"?

    Folk som är intresserade av att " knulla assmycket " ( med olika folk) väljer väl de snyggaste man får och inte den fulaste för att " vara snäll".
    Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.
  • Smastor
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 12:48:39 följande:

    Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.


    Äsch gå ut och sätt på en snygg snubbe istället för att gnälla här om det.. Det är faktisk inte så svårt! Vårkänslor i luften nu, du kan inte misslyckas!
  • Anonym (U)
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 12:48:39 följande:

    Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.


    Vad har " att hitta Mr. Perfect " att göra med saken?

    Alla vill inte knulla många olika folk , har man svårt att hitta någon för ett seriöst förhållande blir man inte lyckligare av att ständigt behöva jaga bort kåta män som bara vill knulla.

    Alla har sina egna problem.

    Med grodor menar folk ofta män den ful insida och inte bara ful insida , så tjejer med otur kan kyssa många grodor oavsett hur de ser ut.
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket