• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43396 visningar
    107 svar
    107
    43396

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Anonym (U)
    Äldre 12 Apr 13:26
    #41

    Sista meningen blev jättetokigt.

    det skulle stå:

    Med grodor menar folk ofta män med ful insida och inte bara ful utsida , så tjejer med otur kan kyssa många grodor oavsett hur de ser ut.


    Anonym (U) skrev 2016-04-12 13:16:39 följande:

    Vad har " att hitta Mr. Perfect " att göra med saken?

    Alla vill inte knulla många olika folk , har man svårt att hitta någon för ett seriöst förhållande blir man inte lyckligare av att ständigt behöva jaga bort kåta män som bara vill knulla.

    Alla har sina egna problem.

    Med grodor menar folk ofta män den ful insida och inte bara ful insida , så tjejer med otur kan kyssa många grodor oavsett hur de ser ut.


  • Anonym (Värde­fullt)
    Äldre 12 Apr 13:26
    #42

    Det finns snygga killar som är mindre nogräknade och hoppar i säng med i stort sett vad som helst. Men det gör dem oattraktiva i mina och många andras ögon. En snygg kille som vill ha snygga tjejer får hålla på sig och vara lite restriktiv

  • Anonym (2407)
    Äldre 12 Apr 13:58
    #43

    Jag tror att det handlar mycket om en själv. Träffar man rätt så känner man sig snygg och släpper på hämningar och normer som man kanske har i normala fall. 
    Jag anser mig inte som snygg. Jag är 175 cm, väger runt 80 (alltså lite rund på sina ställen) men jag har träffat en som tycker att jag är fin och med honom känner jag mig också fin. Har inga problem med att visa mig naken med honom. Han är såklart också en snygging i mina ögon men kanske inte i alla andras. Allt ligger i betraktaren och hur personkemin är. 
    Du har bara inte träffat rätt. Bara för att de är snygga behöver det inte betyda att de är rätt eller ens bra i sängen om det nu är knullandet som är viktigt för dig. 
    Håller med Smastor - ut med dig. Det är den bästa tiden nu. 

  • Äldre 12 Apr 14:10
    #44
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 12:48:39 följande:
    Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.
    Näääe, håller inte riktigt med dig. Jag är inte sådär skitsnygg, men jag har den snyggaste karln på denna jord! Kyss
  • Anonym (!)
    Äldre 12 Apr 15:15
    #45

    Är väll inte jättesnygg och inte jättefil heller. Nånstans mittemellan. När jag var singel så låg jag med män jag ville ligga med. Ofta män som enligt mig är väldigt snygga. Låg aldrig med någon jag själv inte tände på.

  • Anonym (Anita­) Trådstartaren
    Äldre 12 Apr 15:43
    #46
    Anonym (!) skrev 2016-04-12 15:15:30 följande:
    Är väll inte jättesnygg och inte jättefil heller. Nånstans mittemellan. När jag var singel så låg jag med män jag ville ligga med. Ofta män som enligt mig är väldigt snygga. Låg aldrig med någon jag själv inte tände på.
    Tror det räcker att vara mittemellan för att få ligga med män som man vill ligga med. Tyvärr är ja inte ens mittemellan. Skule jag operera hakan dvs implantat för jag har knappt en haka så skulle jag knappt vara en 2:a
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 12 Apr 16:00
    #47
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 11:37:38 följande:
    Tack så mycket :) 

    Anledningen till att mina kläder ser ut som de gör där är för att dem är second hand och jag älskar Steam punk men har inte råd att skaffa skräddar synda grejer. 
    Och anledningen till att hemmet ser ut som det gör är för att jag har en massa skit som jag inte kan bli av med just nu samtidigt som jag håller på att flytta och så :) 
    Det var så lite! Var helt uppriktig bara.

    Steam punk går att fixa billigt och på second hand också. Skjortan kan strykas och västen vara i din egen storlek. Det går att hitta mer originella kläder som går i steam punk än de du har på dig även på second hand. Du konverserar nämligen med prinsessan av second hand! Drottningen är min syster...

    Nu är det mer: Jag skiter i hur jag ser ut och kopierar pappas klädstil helt enkelt

    Lägenheten förstår jag då helt och fullt. Flytt och omorganisering vet vi alla hur det kan vara. Dock förklarar det inte den fruktansvärda sänghimlen... Drömmer
  • Smasto­r
    Äldre 12 Apr 16:06
    #48
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 15:43:00 följande:

    Tror det räcker att vara mittemellan för att få ligga med män som man vill ligga med. Tyvärr är ja inte ens mittemellan. Skule jag operera hakan dvs implantat för jag har knappt en haka så skulle jag knappt vara en 2:a


    Kan vi inte få bedöma dig istället.. Tror det blir bättre så :)
  • Anonym (jenn)
    Äldre 12 Apr 16:12
    #49
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 11:37:38 följande:
    Tack så mycket :) 

    Anledningen till att mina kläder ser ut som de gör där är för att dem är second hand och jag älskar Steam punk men har inte råd att skaffa skräddar synda grejer. 
    Och anledningen till att hemmet ser ut som det gör är för att jag har en massa skit som jag inte kan bli av med just nu samtidigt som jag håller på att flytta och så :) 
    Varför har du en tvättbräda som bild?
  • Äldre 12 Apr 16:20
    #50
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-04-12 16:00:12 följande:

    Det var så lite! Var helt uppriktig bara.

    Steam punk går att fixa billigt och på second hand också. Skjortan kan strykas och västen vara i din egen storlek. Det går att hitta mer originella kläder som går i steam punk än de du har på dig även på second hand. Du konverserar nämligen med prinsessan av second hand! Drottningen är min syster...

    Nu är det mer: Jag skiter i hur jag ser ut och kopierar pappas klädstil helt enkelt

    Lägenheten förstår jag då helt och fullt. Flytt och omorganisering vet vi alla hur det kan vara. Dock förklarar det inte den fruktansvärda sänghimlen...


    Västen är faktiskt köpt ifrån när dramaten hade utförsäljning så jag har bara inte haft tid eller råd att ändra den än :) men jo man kommer undan billigt ibland.

    Säng fördraget är faktiskt för min egna prinsessa och fästmö som älskar den helt och hållet :)
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket