• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43537 visningar
    107 svar
    107
    43537

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Äldre 12 Apr 16:21
    #51
    Anonym (jenn) skrev 2016-04-12 16:12:16 följande:

    Varför har du en tvättbräda som bild?


    Det är min bleka mage och överkropp faktiskt xD och det är för att jag tycker om den
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 12 Apr 16:31
    #52
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 16:20:32 följande:
    Västen är faktiskt köpt ifrån när dramaten hade utförsäljning så jag har bara inte haft tid eller råd att ändra den än :) men jo man kommer undan billigt ibland.

    Säng fördraget är faktiskt för min egna prinsessa och fästmö som älskar den helt och hållet :)
    Som sagt... Billigt funkar med alla stilar. Man får bara vara lite alert och kreativ.

    Lycka till med både flytt och väst-fix!
  • PGA
    Äldre 12 Apr 19:13
    #53
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 11:24:50 följande:

    Nej nej, alltså, jag har världens bästa fästmö blivande fru och vi lever i ett öppet förhållande och så. 

    Hon tycker jag dessutom är snygg och så men det handlar ju också om att jag har tyvärr starka mindervärdes komplex när det kommer till mitt utseende i mig själv. 

    Men tack för uppmuntringen :) 


    Ett visst mått av otrygghet hör ungdomen till. Men om du nu i princip är gift så är det dags att oroa sig för annat av viktigare format såsom exempelvis hälsa. Ditt utseende är ett ickeproblem.
  • Anonym (vetar­en)
    Äldre 12 Apr 19:19
    #54
    Anonym (Värdefullt) skrev 2016-04-12 13:26:49 följande:
    Det finns snygga killar som är mindre nogräknade och hoppar i säng med i stort sett vad som helst. Men det gör dem oattraktiva i mina och många andras ögon. En snygg kille som vill ha snygga tjejer får hålla på sig och vara lite restriktiv
    O hur vet man att hen har hoppat i säng med många? för att ryktet säger det eller för att man själv vet/tagit reda på det? Är det för att du anser eller "alla andra" anser att hen inte borde hoppa i säng med hen och hen för att hen är snyggare än så eller vad är det som säger att snygghet avgör om hen bör/skall/får hoppa i säng med hen för att hen är mindre snygg...hm...många frågor och hen :) Summa summarum så tror inte jag att känslorna bryr sig särskilt mycket ändå när allt kommer omkring :)...eller vad tror du?
  • Äldre 12 Apr 19:20
    #55

    Så din största önskan är att bli madrass åt någon som endast ser dig som ett hål.. Grattis

  • Anonym (Wtf)
    Äldre 12 Apr 19:21
    #56

    Tror fortfarande TS är kille.

  • Äldre 12 Apr 19:29
    #57
    PGA skrev 2016-04-12 19:13:28 följande:
    Ett visst mått av otrygghet hör ungdomen till. Men om du nu i princip är gift så är det dags att oroa sig för annat av viktigare format såsom exempelvis hälsa. Ditt utseende är ett ickeproblem.
    Men att känna sig snygg både i och utanför sitt förhållande är ju alltid något som är bra :)
  • Anonym (Kvinn­lig)
    Äldre 12 Apr 20:23
    #58
    Anonym (Wtf) skrev 2016-04-12 19:21:29 följande:

    Tror fortfarande TS är kille.


    Tror jag med...
  • Anonym (Värde­fullt)
    Äldre 12 Apr 21:46
    #59
    Anonym (vetaren) skrev 2016-04-12 19:19:05 följande:

    O hur vet man att hen har hoppat i säng med många? för att ryktet säger det eller för att man själv vet/tagit reda på det? Är det för att du anser eller "alla andra" anser att hen inte borde hoppa i säng med hen och hen för att hen är snyggare än så eller vad är det som säger att snygghet avgör om hen bör/skall/får hoppa i säng med hen för att hen är mindre snygg...hm...många frågor och hen :) Summa summarum så tror inte jag att känslorna bryr sig särskilt mycket ändå när allt kommer omkring :)...eller vad tror du?


    Att ha sex med någon som inte bryr sig om dig mer än att du har ett könsorgan är oattraktivt för mig och enligt min uppfattning även för de flesta andra, män som kvinnor.
  • Äldre 13 Apr 00:12
    #60
    Anonym (Wtf) skrev 2016-04-12 09:32:39 följande:

    Ts är kille tror jag.


    Högst troligt.
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket