• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43395 visningar
    107 svar
    107
    43395

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Äldre 13 Apr 00:15
    #61
    Anonym (Wtf) skrev 2016-04-12 19:21:29 följande:

    Tror fortfarande TS är kille.


    Ja. Jag undrar om det inte är killen med "kuksyndromet" som är i farten igen
  • Äldre 13 Apr 04:19
    #62
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 16:21:54 följande:
    Det är min bleka mage och överkropp faktiskt xD och det är för att jag tycker om den
    SNälla, du är gärna inte blek, ska vi tävla eller?!
    Min mage lyser vitt på stranden i solen på somrarna XD
  • Äldre 13 Apr 04:23
    #63

    Med min syn har jag studerat människan.Vi som räknas som snygga har en annan utstrålning oftast, vi har självbild och självförtroende oftast vilket leder till att vi utstrålar en positiv energi som attraherar det motsatta könet ännu mer.

    Medan fula då, utstrålar en annan energi för de brukar sakna självförtroende eller självbild. Och denna energin är negativ vilket andra inte dras till.

    Sedan finns det också fula som har självförtroende och självbild som lyckas få oss snygga. Och det beror på deras positiva energi som de utstrålar.

    Så har inte mycket med utseendet o göra utan den energin man utstrålar i min teori :)
    Tro mig, jag låg en gång med en snubbe som egentligen var rätt ful, men han hade den där energin som gjorde att jag drogs till honom. Nu i efterhand fattar jag inte alls vad jag såg i honom utseendemässigt.

    Så återigen, energi :)

  • Anonym (vetar­en)
    Äldre 13 Apr 07:09
    #64
    Anonym (Värdefullt) skrev 2016-04-12 21:46:06 följande:
    Att ha sex med någon som inte bryr sig om dig mer än att du har ett könsorgan är oattraktivt för mig och enligt min uppfattning även för de flesta andra, män som kvinnor.
    Håller med dig där...var dock inte så jag tolkade ditt inlägg jag kommenterade. Menar du att den som anses vara snyggare i en relation skiter i den som anses vara mindre snyggs njutning!? Att det är så generellt menar jag!? 
  • Anonym (Värde­fullt)
    Äldre 13 Apr 07:52
    #65
    Anonym (vetaren) skrev 2016-04-13 07:09:15 följande:

    Håller med dig där...var dock inte så jag tolkade ditt inlägg jag kommenterade. Menar du att den som anses vara snyggare i en relation skiter i den som anses vara mindre snyggs njutning!? Att det är så generellt menar jag!? 


    För att återgå till vad tråden handlade om, så kan man som är en "ful" kvinna visst få en rättså attraktiv man om man vill, eftersom det finns sådana attraktiva män som sätter på vem som helst och sedan dumpar dig. Men jag tycker inte det är värt det för min egen del.
  • Anonym (vetar­en)
    Äldre 13 Apr 08:13
    #66
    Anonym (Värdefullt) skrev 2016-04-13 07:52:49 följande:
    För att återgå till vad tråden handlade om, så kan man som är en "ful" kvinna visst få en rättså attraktiv man om man vill, eftersom det finns sådana attraktiva män som sätter på vem som helst och sedan dumpar dig. Men jag tycker inte det är värt det för min egen del.
    Är det verkligen vanligt förekommande!? Visst förekommer det säkert, men för mig känns det mest som en tonårsgrej som hör till de yngre åldrarna, även om det alltid finns undantag. Sen beror det ju helt på vad man går in med...alltså vad tanken är med det lustfyllda. Är det på lika villkor eller inte osv...
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 13 Apr 08:45
    #67
    +1
    Kirenaj68 skrev 2016-04-13 00:15:41 följande:

    Ja. Jag undrar om det inte är killen med "kuksyndromet" som är i farten igen


    Skulle inte förvåna mig!
  • Äldre 13 Apr 10:57
    #68
    Anonym (Wtf) skrev 2016-04-13 08:45:38 följande:
    Skulle inte förvåna mig!
    SkrattandeSkrattande
  • Anonym (Blogg­)
    Äldre 13 Apr 14:54
    #69

    Jag är skitful och jag får ligga asmycket med min svinsnygga kille! Så det stämmer inte alls. Jag vet, man kan inte generalisera utifrån en individs erfarenhet, men jag känner mycket fult folk och de får alla ligga så mycket de vill (en del vill mer och en vill mindre).

  • Äldre 13 Apr 14:59
    #70
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Det är inget mer du undrar över?
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket