• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43386 visningar
    107 svar
    107
    43386

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Anonym (Madra­ssen)
    Äldre 13 Apr 18:37
    #71

    Jag är halvful/halvsnygg och fick ligga hur mycket som helst när jag var yngre. Med båda snygga killar och halvfula.

  • Äldre 13 Apr 21:16
    #72
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 10:12:13 följande:
    Anonym (Annorlunda) skrev 2016-04-12 09:56:26 följande:
    Vad är det som fattas för att du ska vara en 10-poängare då? Och hur är och ser din drömkille ut?

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.
    Ja du är en kille utan tvekan. Ingen tjej i universum uttrycker sig på det sättet.... Det fattas em hel del men inte det du skriver
  • Äldre 13 Apr 21:33
    #73
    Har gjort det skrev 2016-04-13 21:16:13 följande:
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 10:12:13 följande:

    Ja det det fattas en hel del och jag är medveten om detta. Ett antal operationer är vad som fattas. Jag är osymmetrisk och har inte bra proportioner med riktigt ful och fet hy. Min drömkille har allt det jag inte har, han är symmetrisk och har perfekta proportioner, fina tänder och ett leende som  är brett och charmigt. Dem flesta killar jag har haft har ocksa varit jävligt fula och ja ni killar gnaller pa att ni ha mindre sex men nar en ful tjej erbjuder sig da har ni inga problem att nobba om ni ar 9-10 poangare.
    Ja du är en kille utan tvekan. Ingen tjej i universum uttrycker sig på det sättet.... Det fattas em hel del men inte det du skriver
    Precis!
  • Anonym (Jorå)
    Äldre 13 Apr 21:59
    #74
    Meatballsurgery skrev 2016-04-12 10:34:11 följande:

    Ansikte xD


    Gillar killar som bara gör och står för det!!

    Modigt!

    Tycker du är söt för den du är:)

    Trevlig verkar du med vara;)
  • Äldre 13 Apr 22:13
    #75
    Anonym (Jorå) skrev 2016-04-13 21:59:50 följande:
    Gillar killar som bara gör och står för det!!

    Modigt!

    Tycker du är söt för den du är:)

    Trevlig verkar du med vara;)
    Tack så mycket :)
  • Anonym (inte alls)
    Äldre 14 Apr 07:22
    #76
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 12:48:39 följande:

    Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.


    Fast det där är inte sant. Jag är inte snygg, det vet jag. Kan väl se okej ut om jag lägger ner lite tid på smink och kläder. Men framför allt är jag tjock. Sen att jag är en trött och sliten tvåbarnsmamma tvåbarnsmamma hjälper knappast. Men jag har alltid knullar snyggingar. Har aldrig vart några problem. Tror främst att det hänger på självförtroende och hur man för sig. Vet inte hur många gånger jag fått höra att min man var för snygg för mig. Men han valde ändå mig. Och även om vi har separerat så skulle han mer än gärna hoppa ner i min säng om jag bad honom.

    Åh sen har jag kompisar som är skitsnygga, särskilt en, och visst är det massa snyggingar som stöter på henne, men dom är idioter allihopa. Såna killar som bara vill ragga och knullar och krossar hjärtan vart dom än går.

    Det handlar inte om utseende. Hitta nån som behandlar dig bra, som får dig att skratta och känna dig trygg. Nån som alltid finns vid din sida.

  • Anonym (hm)
    Äldre 14 Apr 08:59
    #77
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Jag kan i viss mån hålla med dig. Jag är nog vad man kan kalla apful (osymmetrisk, puckelryggig, sneda tänder och skäggig). Som yngre var det inte helt lätt att få till dejterna och "knullet" i utesvängen. Och de man fick till var ofta med det så kallade bottenskrapet, så man drog innan det han bli allvar. ;)

    Jag har alltid varit kräsen och till slut hittat bra killar som trots mina lyten sett mig som snygg. Många har genom åren undrat hur jag lyckats med långa relationer med bra killar. 
  • Äldre 14 Apr 21:44
    #78

    Haha ingen som läste min teori om det hela?

  • Anonym (hm)
    Äldre 15 Apr 09:28
    #79
    Asirna skrev 2016-04-13 04:23:55 följande:

    Med min syn har jag studerat människan.Vi som räknas som snygga har en annan utstrålning oftast, vi har självbild och självförtroende oftast vilket leder till att vi utstrålar en positiv energi som attraherar det motsatta könet ännu mer.

    Medan fula då, utstrålar en annan energi för de brukar sakna självförtroende eller självbild. Och denna energin är negativ vilket andra inte dras till.

    Sedan finns det också fula som har självförtroende och självbild som lyckas få oss snygga. Och det beror på deras positiva energi som de utstrålar.

    Så har inte mycket med utseendet o göra utan den energin man utstrålar i min teori :)
    Tro mig, jag låg en gång med en snubbe som egentligen var rätt ful, men han hade den där energin som gjorde att jag drogs till honom. Nu i efterhand fattar jag inte alls vad jag såg i honom utseendemässigt.

    Så återigen, energi :)


    Du menar den här? Det är klart att självförtroende och självbild påverkar den så kallade yttre skönheten. Eller om man så vill attraktiviteten.

    Men jag hade svårt att läsa inlägget: Mådde illa efter första satsen i andra meningen. "Vi som räknas som snygga" och slutade läsa. Det är väldigt lätt för någon som aldrig haft grava "defekter" att resonera som du gör.
  • Äldre 15 Apr 19:38
    #80
    Anonym (hm) skrev 2016-04-15 09:28:04 följande:
    Du menar den här? Det är klart att självförtroende och självbild påverkar den så kallade yttre skönheten. Eller om man så vill attraktiviteten.

    Men jag hade svårt att läsa inlägget: Mådde illa efter första satsen i andra meningen. "Vi som räknas som snygga" och slutade läsa. Det är väldigt lätt för någon som aldrig haft grava "defekter" att resonera som du gör.
    Visst hade väl kunnat skriva det bättre, var rätt sent när jag skrev det så var väl inte helt med i huvudet.
    Men det jag ville få fram, för det finns de som ser bra och mindre bra ut, de vet vi alla.
    Men det är energin som utstrålas när man har självförtroende och självbild tidsskillnad från de som inte har det.
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket