• Anonym (Anita­)
    Äldre 12 Apr 09:23
    43387 visningar
    107 svar
    107
    43387

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?

  • Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket
  • Äldre 17 Apr 16:32
    #91
    +2

    Tror att du har lite fel TS
    Tjejer som vill knulla asmycket får det, oavsett hur vi ser ut. Ofta med snygga killar.

  • Anonym
    Äldre 17 Apr 19:07
    #92
    Pussan skrev 2016-04-17 16:32:09 följande:

    Tror att du har lite fel TS
    Tjejer som vill knulla asmycket får det, oavsett hur vi ser ut. Ofta med snygga killar.


    Håller med! Killar gillar och åtrår alla sorters tjejer oavsett hur de ser ut och är omättliga på kvinnliga kroppar, närhet och sex. Men de struntar i normer och är galna i kvinnlighet hur den än tar sig uttryck.

    Tjejer kan därför välja och vraka och har fri, obegränsad tillgång till beröring och sex. Klart att de ställer krav och väljer snygga killar då. Men enbart snygg räcker inte, det ska ett otal andra saker till också för att han ska kvalificera sig.
  • Äldre 17 Apr 22:31
    #93
    +2

    Det viktigaste är inte hur snygg han är utan hur kåt jag är. Så enkelt är det faktiskt. Men visst, det finns så klart brudar som sorterar mycket mera än jag.

  • Anonym (Norma­len)
    Äldre 8 May 13:56
    #94
    +1

    Min erfarenhet är att de som anses som "snygga" tjejer ät rätt tråkiga att knulla med.
    Sen kan man ju alltid fundera över vem som är "snygg"

    De tjejer som är trevliga, smarta och charmiga är ofta rätt vilda i sängen också och det är sällan de som är (eller TYCKER att de är) "snygga".


     


     

  • Äldre 8 May 14:37
    #95
    Anonym (37) skrev 2016-04-16 12:36:54 följande:

    Jag kan faktiskt inte hålla med riktigt där. Jag är en "sliten" 7 barnsmorsa" och är väl söt efter vad folk säger, men i mina ögon ser jag inte ens det. Jag har fått både hunkar och sunkar på kroken, Hunkar som jag öht inte ens kan förstå att de tänder på mig direkt men allt ligger ju i betraktarens ögon  
    Det som jag däremot vet att de nappat på är mitt sexuella intresse för bdsm och sedan att jag är tydlig med vad jag gillar och talar verkligen om det också och ser till att njuta har fått en del på kroken :P 
    Killen jag träffar nu är en riktigt HUNK och jag kan knappt fatta vad det är han ser i den lilla alldagliga personen som jag är men tja något ser han iaf  


    Det beror troligtvis på en generell könsskillnad gällande attraktion. Killar har en större benägenhet än tjejer att attraheras av själva sexet. Tjejer är oftast i första hand attraherade av individen.

    Du lockar med annorlunda sex och många killar tänder på det, inte nödvändigtvis på dig som individ.
  • Anonym (Snygg­a polarn­)
    Äldre 8 May 14:48
    #96

    Nja. Jag har en kompis som inte är så värst snygg men som ofta får erbjudanden, trots att hon är gift. Varför? Hon är utåtriktad, skitsmart, kreativ och har massa positiv utstrålning.

    Jag ser normalsnygg ut men ingen raggar på mig (vilket jag är helt OK med). Jag drar mig liksom undan och det inbjuder inte till ragg.

  • Äldre 31 May 23:46
    #97
    Anonym (22år) skrev 2016-04-16 22:57:51 följande:

    Det är inte alltid en fördel att vara snygg för det är tyvärr många killar som inte vågar stöta på oss som är snygga efter som dom är rädda att få nobben.
     


    Vad som är tragiskt är att vi killar måste ha något att köpslå med om vi ska kunna gå fram med en positiv inställning till en tjej, oavsett om det är ett bra utseende, pengar eller med 100% positiv utstrålning. Vad ni sedan inte är varse om är att killar vet om det och utger sig för att vara någon annan än vad dom egentligen är och ni köper det för att senare få reda på att killen är dum i huvudet och otrogen. Ni lägger själva grunderna till problemet genom att på detta fantastiska sätt inte tillåta vem som helst att framföra vad dom har att komma med.
  • Äldre 1 Jun 00:48
    #98

    De killar/män jag haft har alla varit mycket snyggare än mig faktiskt. Så jag tycker inte det stämmer..

  • Anonym (inte då)
    Äldre 1 Jun 01:00
    #99
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Vilka fördomar du har...

    Min tjej är inte så snygg, men hon får ändå knulla asmycket. Jag har svårt att tro snygga tjejers killar orkar knulla mer eller om ens tjejen orkar så mycket mer. Solig
  • Anonym (halvr­ik)
    Äldre 1 Jun 07:51
    PGA skrev 2016-04-12 10:30:29 följande:
    Du ser normal ut. Är du rik kan du få en tiopoängare. Annars får du inrikta dig på sjupoängarna.
    Har aldrig fattat det där påståendet. Hur rik måste man vara för att få ligga pga det, och hur "går man till väga", så att säga? Kom åkande i en Ferrari och tjejerna kastar sig över dig???
  • Anonym (Love)
    Äldre 1 Jun 08:08
    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Jag skulle säga att jag är en snygg kille. Då jag inte brukar ha några problem med att få ligga om jag vill. Visst, riktigt snygga tjejer är as härliga att ligga med för att de är snygga. Tyvärr så tror allt för många av dem att de enda de behöver göra är att vara snygga och inte är lika delaktiga i sexet. Tycker att mindre snygga tjejer kan vara roligare då de verkligen avgudar en när man tar hem dem. Plus att de brukar vara riktigt aktiva i sängen med några roliga kinks som vi kan leka med.
  • Anonym (Erik)
    Äldre 1 Jun 08:28

    Skulle hellre säga att tjejer får knulla asmycket om de vill

  • Äldre 1 Jun 10:03
    -1

    Studier visar att gifta knullar oftare än singlar. Studier visar också att män betydligt oftare får regelbundet orgasm vid sex.

    Sannoliktheten att ha mycket sex är alltså störst om man lever i en relation. Jag tror att en viktig parameter är att sexlivet är bra, att båda får orgasm och njuter. Det, i sin tur, förutsätter att relationen är bra, att kärlek och god kommunikation finns.

    Visst påverkar utseende själva möjligheten att hitta någon, men när personer söker en människa att inleda en relation med är inte utseende det enda.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Äldre 1 Jun 13:35
    New Dawn skrev 2017-06-01 10:03:06 följande:

    Studier visar att gifta knullar oftare än singlar. Studier visar också att män betydligt oftare får regelbundet orgasm vid sex.

    Sannoliktheten att ha mycket sex är alltså störst om man lever i en relation. Jag tror att en viktig parameter är att sexlivet är bra, att båda får orgasm och njuter. Det, i sin tur, förutsätter att relationen är bra, att kärlek och god kommunikation finns.

    Visst påverkar utseende själva möjligheten att hitta någon, men när personer söker en människa att inleda en relation med är inte utseende det enda.


    Vad har relationer med ämnet att göra? Att vackra kvinnor/män får knulla mer är ju ingen nyhet.
  • holido­di
    Äldre 1 Jun 13:38
    Pussan skrev 2016-04-17 16:32:09 följande:

    Tror att du har lite fel TS
    Tjejer som vill knulla asmycket får det, oavsett hur vi ser ut. Ofta med snygga killar.


    Haha, inte oavsett hur ni ser ut. Tjejer som inte tar hand om sig får inget.
  • Äldre 1 Jun 22:57
    holidodi skrev 2017-06-01 13:38:38 följande:
    Haha, inte oavsett hur ni ser ut. Tjejer som inte tar hand om sig får inget.
    Jag menade inte riktigt så. Många av oss tar väldigt mycket hand om sig även om vi inte är så snygga. Men vi får knulla precis när vi vill
  • Äldre 4 Jun 10:41
    offtopic skrev 2017-06-01 13:35:19 följande:

    Vad har relationer med ämnet att göra? Att vackra kvinnor/män får knulla mer är ju ingen nyhet.


    Människor i relationer får knulla mer och på det viset är det en viktig parameter. Om man lever som singel får man generellt sätt knulla mindre.

    Om man bara är ute efter att knulla "någon" är det nog väldigt enkelt för de flesta kvinnor, eftersom att det finns alltför många män som kan tänka sig att knulla vilken kåt kvinna som helst. Jag vet att inte alla män är så, men tillräckligt många.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket