• Snygg kotlet­t
    Äldre 28 Apr 12:48
    6091 visningar
    49 svar
    49
    6091

    Puttande kvinnor

    Förlåt men låter det när kvinnor pruttar och fiser? Dvs kommer det ut ljud? Jag kan inte tänka mig det. Jag accepterar att ni smygfiser så det låter såhär: "fssssssssss", men att det skulle låta "prrrrrrrrrrrrrrr" när ni pruttar.... Nä jag kan inte tänka mig det. Förlåt, men det låter onekligen helt otroligt.

    Min teori är att era analyser är för små för stt klara av att göra större läten än att bara pysa ut lite luft.

    NEJ, jag är inte ironisk. Jag tänker så i mitt huvud, jag har säkert fel...det förnekar jag inte. Men ni får gärna bekräfta det för mig isåfall.


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Svar på tråden Puttande kvinnor
  • Snygg kotlet­t
    Äldre 28 Apr 12:49
    #1

    Analer-inte analyser!!


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Äldre 28 Apr 12:51
    #2
    +1

    Men självklart låter det, vi kan lägga riktiga brakare ska du veta!

  • Äldre 28 Apr 12:52
    #3

    Kvinnor kan prutta värre än män, det kan jag garantera! Jag tror dock att vi hyser en annan personlig respekt när det gäller sånt. Att prutta inför andra känns, i alla fall för mig, ohygieniskt och respektlöst. 


    Livet med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Snygg kotlet­t
    Äldre 28 Apr 12:52
    #4
    Snövits skrev 2016-04-28 12:51:24 följande:

    Men självklart låter det, vi kan lägga riktiga brakare ska du veta!


    Men asså förvånas ni inte själva om ni lägger brakare? Tänker ni inte "oj är jag kvinna nu?" när detta händer?

    Förlåt om jag undrar konstigt, men måste veta så jag fattar.
    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Snygg kotlet­t
    Äldre 28 Apr 12:53
    #5
    Thotis90 skrev 2016-04-28 12:52:24 följande:

    Kvinnor kan prutta värre än män, det kan jag garantera! Jag tror dock att vi hyser en annan personlig respekt när det gäller sånt. Att prutta inför andra känns, i alla fall för mig, ohygieniskt och respektlöst. 


    Men pruttar kvinnor lika ofta som män eller pruttar ni sällan?
    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Äldre 28 Apr 12:56
    #6

    Nej, vi tänker inte så töntigt som att "oj, är vi kvinna nu"

    Vårt tarmsystem fungerar lika som männens, så vi har fisar lika ofta beroende på vad vi äter, precis som ni!

  • Anonym (Madde­)
    Äldre 28 Apr 13:01
    #7

    Alltså vissa trådar förtjänar ju inga reaktioner. Men visst, här sitter ju jag ändå och knattrar in bokstav för bokstav...

  • Äldre 28 Apr 13:18
    #8
    Snygg kotlett skrev 2016-04-28 12:53:46 följande:
    Men pruttar kvinnor lika ofta som män eller pruttar ni sällan?
    Gasbildningen handlar ju om vad man äter och jag kan inte svara på om män äter bättre än kvinnor. Det är väl som med allt annat - det är olika från person till person.
    Livet med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Äldre 28 Apr 14:17
    #9
    Snygg kotlett skrev 2016-04-28 12:52:50 följande:
    Men asså förvånas ni inte själva om ni lägger brakare? Tänker ni inte "oj är jag kvinna nu?" när detta händer?

    Förlåt om jag undrar konstigt, men måste veta så jag fattar.
    Snygg svärmor föder snygg dotter
    Ha ha...visst män har fått för sig tjejer inte pruttar men att vi dessutom skulle tänka "oj är jag kvinna nu?"...gimme a break..
    Vi e människor precis som du och pruttar naturligtvis. Däremot e vi nog diskretare med det och ärligt talat tycker jag somliga män borde va det med. ;)
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 28 Apr 14:20
    #10

    Vi har ju inte slappare analmuskel bara för att vi är kvinnor liksom så nej, det är exakt samma som män. Det är inte så kvinnligt att fisa men det är verkligen inte manligt att göra det heller. Det är bara äckligt eller möjligtvis barnsligt. Men alla måste göra det ändå så alla kvinnor gör det. Förmodligen mer än män eftersom vi generellt äter mer bönor etc och sallader. Efter att en kvinna fött barn eller om hon är gravid så fiser vi extra mycket eftersom tarmarna måste lägga sig "till rätta".

    Men som någon skrev, tror att kvinnor tycker fisar är äckligare än män och därför gör vi det i smyg eller på toa. Personligen så fiser jag nästan bara på toan, har bra och starka analmuskler så har inga problem med att hålla dem inne mellan toabesöken.

    En annan grej som är bara kvinnlig är ju muspruttar dvs när det kommer in luft i slidan under sex. De låter ännu högre än vanliga fisar :P

Svar på tråden Puttande kvinnor