• Äldre 14 May 15:03
    124209 visningar
    73 svar
    73
    124209

    Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?

    Hej allesammans!
    Tempar själv och försöker få till ett plus, tiden mellan ÄL och BIM är dock lång och ofta sitter man och stirrar sig galen på tempen. Ser då och då hur folk visar sina egna tempkurvor från ex. NC eller FF efter att de fått ett plus. Hade varit roligt med en tråd med endast "plus-kurvor" ! Tänkte därför se om någon har egna grafer de vill visa upp från sina plus, gärna med en jämförelse från tidigare icke-plus-månader

  • Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?
  • Äldre 14 May 16:36
    #1

    Vet inte om denna är så tydligt direkt men enda skillnaden från då mensen kommit är ju att den inte dykt :)

  • Äldre 14 May 17:19
    #2

    Så här såg min ut och den är väldigt annorlunda mot när jag inte varit gravid

  • Äldre 14 May 20:39
    #3

    Jag har tyvärr ingen jämförelsekurva då jag plussade första månaden med natural cycles.

  • Äldre 14 May 20:44
    #4

    För den som är nyfiken så ser min kurva ut såhär sedan plusset (går in i vecka 9 imorgon)

  • Äldre 14 May 21:38
    #5

    Vad roligt att ni delat med er! Uppskattas

  • Äldre 16 May 10:53
    #6

    Den bilden med en cykel är på min nuvarande gravidkurva och den med 3 cykler är den i jämförelse med tidigare cykler. Den första cykeln på den med 3 cykler är precis efter mitt missfall i februari, dvs den börjar med missfallsblödningen.

  • Äldre 16 May 10:56
    #7

    Och här är den graviditeten som slutade i missfall.

    Den första cykeln på den bilden med 3 cykler är första cykeln efter jag tog ut hormonspiral.

  • Äldre 16 May 21:56
    #8

    Här kan man se båda mina graviditeter. MA på båda

  • Äldre 31 May 13:14
    #9

    puffar!

  • Äldre 31 May 13:45
    #10


    Slutade i mf dock, men den var fint trifasisk :)
Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?