• Äldre 12 Jun 18:25
    5764 visningar
    105 svar
    105
    5764

    Dags för E3 2016

    Det är dags igen. 2 dygn av dålig sömn, massa skräpmat och godis, och förhoppningsvis en massa hype. Tredje året i rad gör jag en E3-tråd på FL, Blir det då E4?.... Nä.... E3, everybody!

    Årets Schema för presskonferencerna ser ut som följer:

    EA 12/6 kl 22:00
    Bethesta 13/6 kl 04:00
    Microsoft 13/6 kl 18:30
    Ubisoft 13/6 kl 22:00
    Sony 14/6 kl 03:00

    Damn LA hogging...... Men ingen SquareEnix (Sony plockar säkert upp deras), Ingen PC Gaming Show (Thank the GODS), och igen, ingen Nintendo. Jag har inte ens hör om de ska göra en Nintendo Direct eller något sådant. Har Nintendo gett upp? Trots NX?

    Vill man titta lite (om man orkar) så här är några alternativ:
    IGN: www.ign.com/events/e3
    Youtube: gaming.youtube.com/e3
    Min favorit-Twitchare, FFSTV: www.twitch.tv/ffstv

    Jag återkommer med fler länkar om tex Gamespot eller Twitch official skulle streama, men de har inte flaggat för det i år.

    I år hoppas jag på att få se mer Mass Effect Andromeda, det andra IP:t som BioWare tydligen pysslar med, jag är liiiiite sugen på ett nytt AC (mest för att jag ignorerade de två senaste + chronicles), nytt Elder Scolls. Och Horizon Zero Dawn det ligger på min pre-orderlista. OCH jag hoppas på nyheter från MDHR om Cuphead. Men helt ärligt, vi vet att det kommer vara 70% VR och 20% nya konsol-versioner till PS4 och XBone. (Nu var jag elak och pessimistisk,,,,)

    Så, kom in, gissa, önska, tyck, kommentera. Jag kommer sitta här och rapportera och tycka och tänka, och förhoppningsvis vara så snabb i fingrarna att jag kan länka några trailers.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Svar på tråden Dags för E3 2016
  • Äldre 12 Jun 20:24
    #1

    Bara 1:30 kvar. Ska ta en sväng in i köket. Sen-ish middag med hamburgare.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 21:42
    #2

    De flesta live-streams är live nu. 

    Tillägg till länkarna ovan: Twitch är live på www.twitch.tv/twitch

    Jag kommer kolla på FFSTV, för sällskapet.... ca 20 minuter kvar.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Caramb­olan
    Äldre 12 Jun 22:00
    #3

    Orkar inte kolla på nåt. Tack för att du serverar russinen ur kakan :)

  • Äldre 12 Jun 22:05
    #4

    EA's preskonferens är försenad....


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:06
    #5
    Carambolan skrev 2016-06-12 22:00:22 följande:

    Orkar inte kolla på nåt. Tack för att du serverar russinen ur kakan :)


    Any time =)
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:06
    #6
    Carambolan skrev 2016-06-12 22:00:22 följande:

    Orkar inte kolla på nåt. Tack för att du serverar russinen ur kakan :)


    Any time =)
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:12
    #7

    EA är live, och de börjar med EA play stream till London.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:15
    #8

    Titanfall kommer till PS4. Inte min grej, men många gillar Titanfall.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:16
    #9
    Aniiee skrev 2016-06-12 22:15:15 följande:

    Titanfall kommer till PS4. Inte min grej, men många gillar Titanfall.


    Titanfall 2, alltså. Och till XBone, så klart.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 12 Jun 22:20
    #10

    Madden 17, för alla som gillar amerikansk fotboll.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
Svar på tråden Dags för E3 2016