• Anonym (Gilla­r strump­byxa)
    Äldre 17 Aug 22:56
    43415 visningar
    303 svar
    -7 +1
    303
    43415

    Får kille ha strumpbyxor ?

    Jag gillar att gå i strumpbyxor hemma å min fru vet om det, vad tycker ni ?

  • Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?
  • Anonym (B)
    Äldre 29 Oct 00:30
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-28 09:34:35 följande:

    Skrämmande att det är så många osäkra tjejer här som verkar lida av bögskräck. Tur att ni inte är födda i tex Tyskland där män använder kalasbyxor på vintern... 


    Man är inte osäker bara för att man inte tänder på män i strumpbyxor. Jag har många kompisar (och syskon) som är gay. Tycker det är grymt osexigt med män som bär strumpbyxor och tack och lov har alla rätt till en åsikt trots lättkränkta människor som du :)
  • Anonym (B)
    Äldre 29 Oct 00:32
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-28 09:34:35 följande:

    Skrämmande att det är så många osäkra tjejer här som verkar lida av bögskräck. Tur att ni inte är födda i tex Tyskland där män använder kalasbyxor på vintern... 


    Det finns för övrigt gott om kvinnor som tänder på män som är feminina så jag fattar inte vad ditt problem är. Vi är alla olika.
  • Anonym (Gilla­r strump­byxa) Trådstartaren
    Äldre 29 Oct 06:39

    Jag använder nylon trosor dessutom.

  • BBWLad­y
    Äldre 29 Oct 09:57

    Att använda... eller icke använda strumpbyxor... Det är frågan? ;)


  • Anonym (Linda­)
    Äldre 29 Oct 10:12

    JAg skulle garva röven av mig om min håriga karl tog på sig strumpbyxor!!!

  • Anonym (Man i kalasb­yxor)
    Äldre 31 Oct 09:30
    BBWLady skrev 2016-10-29 09:57:12 följande:

    Att använda... eller icke använda strumpbyxor... Det är frågan? ;)


    Snart börjar det bli så kallt ute att detr är dags att ha dom på dagarna under jeansen.
  • BBWLad­y
    Äldre 31 Oct 11:53
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-31 09:30:18 följande:

    Snart börjar det bli så kallt ute att detr är dags att ha dom på dagarna under jeansen.


    Personligen tycker jag det är en plåga med strumpbyxor, leggings, långkalsonger eller vad det nu kan vara. Jag känner mig som en michelin"gumma" :D. Jag använder det bara de ggr vi ska vara ute och inte röra oss mycket. Men oftast har jag endast jeans, även om det är -20 ute.

    Men var o en ska ha det man själv tycker om :)
  • Anonym (Man i kalasb­yxor)
    Äldre 31 Oct 12:02
    BBWLady skrev 2016-10-31 11:53:42 följande:
    Personligen tycker jag det är en plåga med strumpbyxor, leggings, långkalsonger eller vad det nu kan vara. Jag känner mig som en michelin"gumma" :D. Jag använder det bara de ggr vi ska vara ute och inte röra oss mycket. Men oftast har jag endast jeans, även om det är -20 ute.

    Men var o en ska ha det man själv tycker om :)
    Personligen tycker jag dom är underbara att ha under jeansen! Inte så tjocka direkt att dom påverkar.
  • Äldre 31 Oct 21:09
    BBWLady skrev 2016-10-31 11:53:42 följande:

    Personligen tycker jag det är en plåga med strumpbyxor, leggings, långkalsonger eller vad det nu kan vara. Jag känner mig som en michelin"gumma" :D. Jag använder det bara de ggr vi ska vara ute och inte röra oss mycket. Men oftast har jag endast jeans, även om det är -20 ute.

    Men var o en ska ha det man själv tycker om :)


    visst är det!
  • Anonym (Nä)
    Äldre 31 Oct 21:13
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-31 12:02:31 följande:

    Personligen tycker jag dom är underbara att ha under jeansen! Inte så tjocka direkt att dom påverkar.


    Du måste ha pösiga jeans eller har du kvinnojeans med?
Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?