• Äldre 23 Aug 13:27
    6431 visningar
    10 svar
    10
    6431

    Ont i korsryggen innan plus?

    Hej jag undrar om det är någon som haft ont i korsryggen som ett tidigt graviditetssymptom? Jag har haft ont i två dagar nu, inte lite grann som vid mensvärk utan rejält, så jag undviker att plocka upp saker från golvet mm. Jag har oregelbunden cykel så har svårt att veta äl och BIM. Vad har ni haft för tidiga grav-symptom?

  • Svar på tråden Ont i korsryggen innan plus?
  • Äldre 23 Aug 14:56
    #1

    Nej har inte kännt något i korsryggen, men känner inget där när jag har mens heller. 

    Det enda symptom som kom innan bim var molvärk 2-3 dagar innan. 

  • Äldre 23 Aug 15:18
    #2

    Inte förrän vecka 24  började jag få ont i ryggen. Innan BIM endast kissnödig.

  • Äldre 23 Aug 18:05
    #3

    När jag plussade med min son så va just ryggont ett tecken som gjorde att jag valde och testa tidigare än bim.. plussade 4-5 dagar innan bim.. hade rejält ont i ländryggen och mild mensvärk..

  • Äldre 24 Aug 09:46
    #4

    Verkar som det va tidig mensvärk jag kände av :(

  • Äldre 27 Aug 23:19
    #5
    +1

    Ville bara lägga till ifall nån skulle hitta den här tråden med samma fråga som jag att ryggont kan vara ett tidigt tecken på graviditet! Det var inte mensen som kom, bara en mkt liten blödning som försvann på en dag. Och imorse plussade jag!

  • Anonym (ländr­yggsmä­rta)
    Äldre 15 Mar 19:55
    #6

    Har själv värsta ländryggsmärta. Bim sön, mån eller tis (idag är det fredag). 

    Hoppas det är ett plus. Glad att jag fann denna tråd.

  • Anonym (Samma natt)
    Äldre 15 Mar 20:22
    #7

    Den dagen jag plussade med 1a barnet hade jag extremt ont i svanken minns jag. Låg t.om vaken pga det.

  • Anonym (ländr­yggsmä­rta)
    Äldre 15 Mar 20:26
    #8
    Anonym (Samma natt) skrev 2019-03-15 20:22:48 följande:

    Den dagen jag plussade med 1a barnet hade jag extremt ont i svanken minns jag. Låg t.om vaken pga det.


    hoppas det är samma för mig!
  • Äldre 17 Mar 16:30
    #9

    Har också haft ont i ryggen innan jag plussat med mina. Även denna gång:) ner mot svanken skinkorna och korsryggen typ

  • Anonym (ländr­yggsmä­rta)
    Äldre 17 Mar 17:06
    #10
    Muusan skrev 2019-03-17 16:30:57 följande:

    Har också haft ont i ryggen innan jag plussat med mina. Även denna gång:) ner mot svanken skinkorna och korsryggen typ


    så känns det för mig! nu känner jag mig också jättehängig! Precis under febertemp 37,7. Hosta och ont i lungor och nyser.
    Och har världens temperament mot sambon han är jättearg på mig
Svar på tråden Ont i korsryggen innan plus?