• Anonym (Egali­tarian­en)
    Äldre 5 Sep 05:17
    198339 visningar
    1651 svar
    -2
    1651
    198339

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Anonym (Omg)
    Äldre 5 Sep 08:28
    #11

    Hahaha va?

  • Anonym (Samty­cke)
    Äldre 5 Sep 10:47
    #12
    +1

    Är det fel att tjejen ska ge samtycke eller vad menar du exakt?

  • Anonym (Tobbe­)
    Äldre 5 Sep 13:58
    #13

    Rent logiskt om en tjej får sex med en kille är det inte så att det även är en kille som får sex... Alltså borde det vara lika... Såvida det inte är en snubbe som får ha sex hela tiden... :)

  • Anonym (Stålk­uken)
    Äldre 5 Sep 14:15
    #14
    Anonym (Tobbe) skrev 2016-09-05 13:58:10 följande:
    Rent logiskt om en tjej får sex med en kille är det inte så att det även är en kille som får sex... Alltså borde det vara lika... Såvida det inte är en snubbe som får ha sex hela tiden... :)
    Det är jag
  • Anonym (Andr3­33)
    Äldre 8 Sep 15:14
    #15

    Haha det här måste va det dummaste jag läst på länge. Tror du svenska tjejer går och knullar dag in o dag ut? Du beskriver dem som horor som inte tar betalt. Dem har säkerligen sina krav på den som ska knulla henne samt att många har partner och dem tror jag verkligen inte går runt och knullar med andra.....

  • Anonym (Fanta­sy)
    Äldre 8 Sep 15:34
    #16

    Man måste söka sexkontakter.Gör man inte det,så finns det ju ingen automatisk .Så nej.Stämmer inte på många vad TS skrev .

  • Anonym (Fån)
    Äldre 8 Sep 15:38
    #17

    TS är uppenbarligen en kille som har usel insikt, självkänsla och kvinnosyn.

  • Anonym (ankar­e)
    Äldre 8 Sep 16:31
    #18
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-05 05:17:42 följande:
    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.
    Samtycke bör vara det som avgör huruvida någon har sex eller inte.
    Hur vet du så mycket om vad tjejer gör med killar på stan och var på stan sker dessa aktiviteter?
    Du vet att män har betydligt fler sexpartner än kvinnor under sitt liv.
  • Anonym (ankar­e)
    Äldre 8 Sep 16:35
    #19
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-05 05:17:42 följande:
    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.
    Inte hela tiden eftersom en stor del av den vakna tiden går till att sköta arbete eller studier, ett antal timmar av övriga timmar per dygn är de flesta upptagna med hushållsarbete, hobbies, mediakonsumtion, umgänge med vänner och familj och för de som har barn tar dessa en stor del av fritiden, så ett par gånger i veckan är nog den tid som ägnas åt sex för de flesta.
  • Anonym (Fanta­sy)
    Äldre 8 Sep 17:59
    #20

    Jag är tjej och har inte haft sex på 1 år.Varför?För att jag blev singel och är lat att börja jaga sexkontakter.Är bekväm och orkar inte med sånt.

Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden