• Anonym (Egali­tarian­en)
    Äldre 5 Sep 05:17
    198482 visningar
    1651 svar
    -2
    1651
    198482

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Äldre 12 Sep 07:00
    #32
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-05 05:17:42 följande:

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.


    Hur lång tid tar det för att bygga upp en längtan efter sex?
  • Äldre 12 Sep 07:03
    #33
    +1
    MammAmma skrev 2016-09-12 00:25:20 följande:
    Pfft! Aldrig att jag byter bort lättillgängligt sex. Killar är så härligt lättfotade
    Ja, det är fan patetiskt hur svaga vi kan vara. Flört
  • Anonym (M)
    Äldre 12 Sep 07:27
    #34
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-11 23:04:47 följande:

    Beror väl på, mest sannolikt är det bara den attraktivaste delen av de 50 killarna som alla de 50 tjejerna vill ligga med. Säg 50 tjejer på 10 killar, alltså 40 killar blir utan. Det tycker inte jag är rimligt.


    Om dessa 50 tjejer "knullar hela tiden", måste ju dessa 10 män göra det oftre än så. De lär inte hinna med så nycket annat än att tillfredsställa dessa kvinnor.

    Lite statistik som jag hittade: hälften av alla män har haft sex med 6 personer eller färre, hälften av alla kvinnor har haft sex med 4 eller färre. Var tredje man och var femte kvinna har haft sex med mer än 10. (Källa illustrerad vetenskap, vet inte alls hur tillförlitlig undersökningen är).

    Så din teori om att några få har sex med många medan de flesta har sex med få stämmer ju - men både hos män och kvinnor - skilnaden är ju tom större hos kvinnor.

    Hur ofta de har sex framgick dock ej.
  • Anonym (M)
    Äldre 12 Sep 07:44
    #34

    Annan statistik jag hittar (men gammal från 96) är att 4% av alla kvinnor 18-64 år och 5% av alla män i samma åldersspann aldrig har haft sex.

    Skulle vara mer intressant med hur många som faktiskt är oskulder vid 60, men nåt sånt hittar jag inte.

    Finns ju annan statistik som visar att män har en senare sexdebut än kvinnor vilket delvis kan förklara den (lilla) skilnaden som finns.

    Jag hittar inte (har inte letat noga) ursprungskällan till detta, upprepas i flera olika artiklar).

  • Äldre 12 Sep 07:53
    #35
    +1
    MammAmma skrev 2016-09-12 00:25:20 följande:
    Pfft! Aldrig att jag byter bort lättillgängligt sex. Killar är så härligt lättfotade smile2.gif
    Bah! Jag lyfter minsann inte på kilten för vem som helst.


    Fast vinden kan spela en spratt ibland.

  • Äldre 12 Sep 08:11
    #36
    Aikido skrev 2016-09-12 07:53:12 följande:

    Bah! Jag lyfter minsann inte på kilten för vem som helst.

    Fast vinden kan spela en spratt ibland.


    Det har jag hört förut men självdisciplinen har ändå aldrig varit vad de trott sen Men det är helt rätt, låt kvinnsen jobba lite för det! Att stöta på en utmaning och sedan bryta ner en mans försvar är en riktig kick, som jag tyvärr ställts inför bara en gång. Men man kan ju drömma ^^
  • Äldre 12 Sep 08:31
    #37

    Jag ser ett par möjliga lösningar här...

    1) Övertala kvinnor att sänka sina krav på sexpartners så att de nöjer sig med dig...

    2) Övertala andra män att hålla på sig så att kvinnor blir desperata nog att nöja sig med dig...

    3) Ansträng dig för att bli mer åtråvärd på sexmarknaden...

  • Äldre 12 Sep 08:40
    #38
    +1

    Åh, ännu en patetisk offerkoftatråd av samma anonyma som skapat alla andra...

    Är detta ngn ny vinkling på masochism? ;)

  • Anonym (ankar­e)
    Äldre 12 Sep 09:41
    #39

    Ni som inte lyckas får väl gå ihop och se till att den lilla minoritet män som lyckas i sina kontakter med motsatta könet inte längre ser det som positivt att ha lösa förbindelser. 

  • Äldre 12 Sep 23:18
    #40
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-05 05:17:42 följande:

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.


    Ja visst är det härligt!? Jag knullar så mycket jag vill och njuter av det.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden