• Anonym (Egali­tarian­en)
    Äldre 5 Sep 05:17
    198457 visningar
    1651 svar
    -2
    1651
    198457

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Anonym (wääää­äh)
    Äldre 13 Sep 01:04
    #41

    Ja, visst är det orättvist?
    Stackars pojkar som minsann _aldrig_ får ligga.

    Hmm. Ja, någon är bitter...! (TS)
    Bufknhu.

  • Anonym (Fanta­sy)
    Äldre 13 Sep 06:39
    #42
    +1

    Enligt min erfarenhet är det män som knullar dygnet runt!Bara dom får chansen!Männen går från hål till hål !Männen ja!

  • Äldre 13 Sep 08:59
    #43
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-05 05:17:42 följande:

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.


    Du behöver en tjej som bryr sig om dig då kommer sexet automatiskt.Men att hitta en bra tjej är som att hitta en nål i en höstack.
  • Anonym (Egali­tarian­en) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 14:09
    #44
    Pentagram skrev 2016-09-12 08:31:47 följande:

    Jag ser ett par möjliga lösningar här...

    1) Övertala kvinnor att sänka sina krav på sexpartners så att de nöjer sig med dig...

    2) Övertala andra män att hålla på sig så att kvinnor blir desperata nog att nöja sig med dig...

    3) Ansträng dig för att bli mer åtråvärd på sexmarknaden...


    Jag förstår att du inte begriper denna tråd. Förmodligen är du i en fast relation.
  • Anonym (Egali­tarian­en) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 14:11
    #45
    Pussan skrev 2016-09-12 23:18:46 följande:

    Ja visst är det härligt!? Jag knullar så mycket jag vill och njuter av det.


    Jaså? Knullar du även mot folks vilja? Går nämligen att tolka inlägget så.
  • Anonym (Egali­tarian­en) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 14:12
    #46
    Anonym (wäääääh) skrev 2016-09-13 01:04:53 följande:

    Ja, visst är det orättvist?

    Stackars pojkar som minsann _aldrig_ får ligga.

    Hmm. Ja, någon är bitter...! (TS)

    Bufknhu.


    Precis som tjejer är bittra över att tjäna mindre pengar än män.
  • Anonym (Egali­tarian­en) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 14:14
    #47
    Anonym (Fantasy) skrev 2016-09-13 06:39:54 följande:

    Enligt min erfarenhet är det män som knullar dygnet runt!Bara dom får chansen!Männen går från hål till hål !Männen ja!


    Du sa det själv; OM de får chansen. Vilket de sällan får.
  • Anonym (wääää­äh)
    Äldre 13 Sep 14:37
    #48
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-13 14:12:26 följande:

    Precis som tjejer är bittra över att tjäna mindre pengar än män.


    Så du menar, på allvar, att i och med att vi lever i ett patriarkalt samhälle och att kvinnligt kodade personer därmed generellt sett får lägre lön (och detta är en _faktisk_ orättvisa), att därför är det okej för dig att gnälla över att du inte får ligga?
  • Anonym (Egali­tarian­en) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 14:43
    #49
    Anonym (wäääääh) skrev 2016-09-13 14:37:00 följande:

    Så du menar, på allvar, att i och med att vi lever i ett patriarkalt samhälle och att kvinnligt kodade personer därmed generellt sett får lägre lön (och detta är en _faktisk_ orättvisa), att därför är det okej för dig att gnälla över att du inte får ligga?


    Alltså, just de sakerna är kan inte jämföras rakt av. Men visst anser jag att både tjejer och killar har rätt att klaga. Ofta används en gammal syn om att killar inte får gnälla när man ska bemöta uppgivna män.
  • sextio­talist
    Äldre 13 Sep 15:01
    #50
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-13 14:43:53 följande:
    Alltså, just de sakerna är kan inte jämföras rakt av. Men visst anser jag att både tjejer och killar har rätt att klaga. Ofta används en gammal syn om att killar inte får gnälla när man ska bemöta uppgivna män.
    Det är en sak att beklaga sig att man har svårt att få flickvän/sexpartner en annan sak att påstå saker som inte stämmer, t.ex att tjejer knullar runt. Som upplysning så har min sambo och jag haft exakt samma antal gånger under de åren vi varit tillsammans.
    Om jag gör gissning, så har han nog haft betydligt mer sex än vad jag har haft innan vi träffades. Jag har varit rätt ointresserad av sex i mina tidigare relationer och än mindre mellan relationerna
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden