• Anonym (Egali­tarian­en)
    Äldre 5 Sep 05:17
    197662 visningar
    1651 svar
    -2
    1651
    197662

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Äldre 16 Sep 21:05
    Anonym (Singel) skrev 2016-09-16 21:01:01 följande:
    Verkligen inte. Självklart ska du inte vara med luder om du inte tänder på dem till 100%. Jag tycker att du ska leva ensam och runka.
    Varför?
  • Anonym (Singe­l)
    Äldre 16 Sep 21:10
    Knäskål skrev 2016-09-16 21:05:04 följande:

    Varför?


    Jag tror att det är bäst både för världens oskulder och för dig. Alla slipper besvikelse.
  • Äldre 16 Sep 21:11
    Anonym (Singel) skrev 2016-09-16 21:10:05 följande:
    Jag tror att det är bäst både för världens oskulder och för dig. Alla slipper besvikelse.
    På vilket sätt är jag så dålig att jag inte borde vara ihop med någon?
  • Anonym (M)
    Äldre 16 Sep 21:46
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-16 19:07:23 följande:

    Det var bara ett tankeexperiment. Exemplet i mittstycket missar för övrigt könsaspekten.


    Så tjejer har inte lättare att "få" sex i en fast relation? Din ts handlar egebtligen bara om singlar?
  • Anonym (lol)
    Äldre 16 Sep 21:48
    Knäskål skrev 2016-09-16 21:11:43 följande:
    På vilket sätt är jag så dålig att jag inte borde vara ihop med någon?
    Du får väl leta efter en oskuld eller en "kysk" tjej, och hoppas att hon inte har problem med om du själv har levt promiskuöst. 

    Men annars är det väl det naturliga urvalet som styr här. Du har svårt för "lösaktiga" kvinnor skriver du, och har därför svårt att hitta någon. Då är det kanske inte meningen att du ska föröka dig och föra dina gener vidare?
  • Anonym (M)
    Äldre 16 Sep 21:52
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-16 19:15:54 följande:

    Jag påstod aldrig att undersökningar är 100 % tillförlitliga. Undersökningen där det påvisades att sexmängden är ojämnt spridd sett till ålder kan jag inte länka till då det var längesedan jag läste den och inte har den kvar. Men där framgick hursomhelst att kvinnor har mer sex än män i åldern 18-25 tror jag det var, medan män har mer sex än kvinnor i åldern 45-55. Kvinnors sex var tydligen mer jämt fördelat mellan åldrarna medan männens inte var det; medelålders har mer sex än unga vuxna.

    Aldrig får nobben vet jag inte om jag sa, men mera sällan än män vilket ju kanske beror på att "normen" är att killar uppvaktar medan tjejer är de som blir uppvaktade (generellt alltså).


    Du skrev att tjejer generellt får sex när de vill eftersom de de vill ha sex med inte konmer tacka nej. Tror du att det är så att tjejer kan ha sex med vem de vill när de vill?

    Borde man inte ha lättare att få det man vill om man "får" vara aktiv snarare än om man förväntas vara passiv? Eller på vilket sätt menar du att man lättare får sex med den man vill för att könsrollen menar att man inte bör ragga aktivt? Borde det inte göra saken svårare?
  • Anonym (lol)
    Äldre 16 Sep 21:54
    Knäskål skrev 2016-09-16 20:28:52 följande:
    Jag önskar väldigt väldigt gärna att jag inte kände såhär. Jag har som sagt försökt flera gånger med olika flickor. Jag tycker snarare inte om könsroller. Jag önskar att det inte fanns.

    Jag en människa, och när det gäller attraktion och sexualitet så är jag styrd av mina instinkter och förprogrammerade prefferenser. Det finns ingen tanke mellan informationen: "Luder"..och känslan av ickeattraktion. Det är inte jag som bestämmer. Jag önskar att det vore så. Tro mig.
    Sen undrar jag hur du får reda på att de är "lösaktiga" och var din gräns går?

    Frågar du hur många de har legat med? Och vad är "många"?

    Vill du hitta en oskuld eller näst intill, förstår jag om ditt urval blir kraftigt begränsat, så länge du inte raggar på tonåringar. Men går det bra med en tjej som bara har haft några sexpartners, borde det finnas många potentiella att välja mellan. Däremot kanske de är ointressanta för dig av andra skäl, eller så är de inte intresserade av just dig. Så är det för alla som har specifika krav, det kan vara svårt att hitta någon som matchar.
  • seriös­använd­are
    Äldre 16 Sep 22:00
    Anonym (lol) skrev 2016-09-16 21:54:29 följande:
    Sen undrar jag hur du får reda på att de är "lösaktiga" och var din gräns går?

    Frågar du hur många de har legat med? Och vad är "många"?

    Vill du hitta en oskuld eller näst intill, förstår jag om ditt urval blir kraftigt begränsat, så länge du inte raggar på tonåringar. Men går det bra med en tjej som bara har haft några sexpartners, borde det finnas många potentiella att välja mellan. Däremot kanske de är ointressanta för dig av andra skäl, eller så är de inte intresserade av just dig. Så är det för alla som har specifika krav, det kan vara svårt att hitta någon som matchar.
    Kan det inte vara så att "billiga" tjejer, som Knäskål kallar dem, helt enkelt är mindre kräsna? Därmed är sannolikheten större att de visar intresse för Knäskål, än tjejer som inte har varit med lika många och inte heller är intresserade av att vara det.

    Han är helt enkelt inte attraktiv nog för den typ av tjej han verkar leta efter.
    Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Anonym (lol)
    Äldre 16 Sep 22:03
    seriösanvändare skrev 2016-09-16 22:00:16 följande:
    Kan det inte vara så att "billiga" tjejer, som Knäskål kallar dem, helt enkelt är mindre kräsna? Därmed är sannolikheten större att de visar intresse för Knäskål, än tjejer som inte har varit med lika många och inte heller är intresserade av att vara det.

    Han är helt enkelt inte attraktiv nog för den typ av tjej han verkar leta efter.
    Så kan det absolut vara, men det spelar fortfarande stor roll hur många tidigare sexpartners han tycker är "för många".
    5? 10? 20?
  • Anonym (eulal­ia)
    Äldre 16 Sep 22:10
    Jag tror inte att det finns fler tjejer än killar som knullar runt. Däremot är nog anledningarna till att inte knulla runt lite olika. 

    Killar (som du och många andra som beklagar sig på fl) gör det inte för att de inte hittar någon som är villig. 

    M
    ånga tjejer däremot vill inte ha sex om de inte har känslor för personen, därför har de inte särskilt mycket sex om de inte befinner sig i en relation trots att de skulle ha möjligheten.

    Det är helt meningslöst för dig att uppröras över att tjejer har lätt att f
    å sex. Istället kanske du borde studera de killar som får sex: Hur gör de? Hur beter de sig? Kanske du kan lära dig något...
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden