• Anonym (Egalitarianen)

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Dorian Ertymexx
    Stårschan skrev 2016-09-21 11:37:08 följande:
    Och det kan man i så fall tolka som:

    A - Singeltjejerna knullar hela tiden
    B - Singeltjejerna ser det inte som ett problem att de sällan har sex och känner inte behov av att skriva om det på FL
    C - Man läser det man vill läsa
    Alltså, jag har under mina år här sett MÅNGA trådar på FL där kvinnor gnäller om sexbrist. Men, klart, de brukar få en häftig hög med skit från moralister, killar som ska slutshamea och folk som bara allmänt vill passa på att vara elaka mot någon. Så jag förstår att de trådarna kanske inte är lika vanliga som grabbarnas sexgnäll.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Knäskål

    Jag upplever det som att det inte finns någon medveten tanke mellan informationen och känslan av avsmak. Jag har försökt förändra min attityd ända sedan jag insåg mitt problem. Jag och många med mig menar att sexualitet är något som främst avgörs av en persons biologiska predisposition. Upplevelsen av min egen sexualitet stärker den tesen.

    Jag tror även att miljö påverkar, men absolut inte främst. Försök att förändra till exempel homosexuella personers sexualitet har genomförts. Utan framgång.

  • Asirna
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-21 00:38:22 följande:
    Krävs fortfarande medgivande vid sex, "jag knullar med vem jag vill" är en skymf.
    Skrev jag att jag ligger med vem jag vill eller?

    Jo visst ska man ha medgivande, dessvärre har jag stött på några men som har skitit i min åsikt om det hela.
  • Dorian Ertymexx
    Asirna skrev 2016-09-21 16:14:07 följande:
    Skrev jag att jag ligger med vem jag vill eller?

    Jo visst ska man ha medgivande, dessvärre har jag stött på några men som har skitit i min åsikt om det hela.
    Jag beklagar, tråkigt att höra.

    Och jag finner det lite suckvärt att grabb-grabbarna så gärna "feltolkar", övertolkar och missförstår (med eller utan flit, jag gissar mer på det förra än det senare) om vad som menas med "ligger med vem jag vill", som någon skrev.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (M)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-21 10:40:22 följande:

    Det är på väg, men vi är inte riktigt där än. Har talat med sååå många kvinnor som vill vara proaktiva och ta för sig, men som märker att majoriteten män blir livrädda när en kvinna tar initiativ.


    Ja absolut lever gamla könsroller kvar. Men det är bättre än "förr" i alla fall. Fast en bra bit att gå till "lika".
  • Asirna
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-21 17:28:38 följande:
    Jag beklagar, tråkigt att höra.

    Och jag finner det lite suckvärt att grabb-grabbarna så gärna "feltolkar", övertolkar och missförstår (med eller utan flit, jag gissar mer på det förra än det senare) om vad som menas med "ligger med vem jag vill", som någon skrev.
    Att skriva att man ligger med vem man vill är inget smart att skriva.
    Visst finns det många som inte kan läsa av tecken, men det är bara ren misstolkning. Saken är att de kan ta ett NEJ, som många tyvärr inte kan.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (M) skrev 2016-09-21 18:17:02 följande:
    Ja absolut lever gamla könsroller kvar. Men det är bättre än "förr" i alla fall. Fast en bra bit att gå till "lika".
    Jepp. Vi får hoppas att det fortsätter åt rätt håll.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Asirna skrev 2016-09-21 18:57:09 följande:
    Att skriva att man ligger med vem man vill är inget smart att skriva.
    Visst finns det många som inte kan läsa av tecken, men det är bara ren misstolkning. Saken är att de kan ta ett NEJ, som många tyvärr inte kan.
    Nej, jag menar att de som tjafsar om "ligga med vem jag vill" försöker få det till att den som skrev det påstår sig ha rätt att ha sex med vem som helst, fastän alla med IQ över 30 och någorlunda svenskakunskaper förstår att det givetvis syftar till vem hen vill som är med på noterna.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Asirna
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-21 23:25:44 följande:
    Nej, jag menar att de som tjafsar om "ligga med vem jag vill" försöker få det till att den som skrev det påstår sig ha rätt att ha sex med vem som helst, fastän alla med IQ över 30 och någorlunda svenskakunskaper förstår att det givetvis syftar till vem hen vill som är med på noterna.
    Jojo, men tycker att skriva så med vem man vill låter helt fel. Tycker det låter som våldtäktsmän, för det är som som tar för sig o ligger med vem de vill. Men kanske bara är jag som tänker så eftersom jag är ett våldtäktsoffer. Hade väl kanske tolkat det annorlunda om det inte hade hänt.

    Kanske inte än är med helt på vad du menar, men får återkomma imon då jag är mer klar i huvudet, blir rätt slut i huvudet av feber, försörjningsskyldig och mm ;P
  • Anonym (.)

    Är det inte bra om tjejerna vill ha sex i hög utsträckning? Det betyder ju att det blir lättare för er killar (än om tjejerna inte ville "knulla hela tiden")? 

Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden