• Anonym (Egalitarianen)

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (.) skrev 2016-09-22 01:07:10 följande:
    Är det inte bra om tjejerna vill ha sex i hög utsträckning? Det betyder ju att det blir lättare för er killar (än om tjejerna inte ville "knulla hela tiden")? 
    Hysch, hysch, logik är helt bortkastat i sådana härna trådar.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Asirna skrev 2016-09-22 00:19:14 följande:
    Jojo, men tycker att skriva så med vem man vill låter helt fel. Tycker det låter som våldtäktsmän, för det är som som tar för sig o ligger med vem de vill. Men kanske bara är jag som tänker så eftersom jag är ett våldtäktsoffer. Hade väl kanske tolkat det annorlunda om det inte hade hänt.

    Kanske inte än är med helt på vad du menar, men får återkomma imon då jag är mer klar i huvudet, blir rätt slut i huvudet av feber, försörjningsskyldig och mm ;P
    Rent semantiskt så är det inte en felaktig tolkning, men det är inte vad det betyder idiomatiskt. Det betyder typ "you're not the boss o' me!", alltså att ingen annan bestämmer över en, i detta fallet vem man ska ligga med.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Asirna
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-22 03:08:58 följande:
    Rent semantiskt så är det inte en felaktig tolkning, men det är inte vad det betyder idiomatiskt. Det betyder typ "you're not the boss o' me!", alltså att ingen annan bestämmer över en, i detta fallet vem man ska ligga med.
    Förstår vad du menar.
    Men jag gillar personligen inte det uttrycket "jag ligger med vem jag vill". Tycker det låter påtvingande.
  • Dorian Ertymexx
    Asirna skrev 2016-09-22 04:18:02 följande:
    Förstår vad du menar.
    Men jag gillar personligen inte det uttrycket "jag ligger med vem jag vill". Tycker det låter påtvingande.
    OK. Vi har alla uttryck som vi av olika skäl ogillar.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Asirna
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-22 16:54:01 följande:
    OK. Vi har alla uttryck som vi av olika skäl ogillar.
    Precis :)
  • Anonym (hh)

    Rimligtvis borde killar och tjejer ha lika mycket sex genomsnittligt. Finns individer av båda könen som otroligt många sexpartners och det finns dom som bara har någon/några enstaka under hela livet och så finns allting däremellan. 
    Vad jag däremot tror skiljer väldigt mycket mellan könen är hur mycket sex dom upplever att dom har i förhållande till hur mycket dom vill ha. 
    Vad jag förstått så har killar sin sexuella höjdpunkt runt 18-20 och tjejer runt 40 (där för övrigt män och kvinnors lust möts och följer varandra resten av livet) så därför får nog också tjejer oftare ligga så mycket dom vill medan killar oftare får ligga "för lite" fram till medelåldern. 

  • Dorian Ertymexx
    Anonym (hh) skrev 2016-09-23 09:49:55 följande:
    Rimligtvis borde killar och tjejer ha lika mycket sex genomsnittligt. Finns individer av båda könen som otroligt många sexpartners och det finns dom som bara har någon/några enstaka under hela livet och så finns allting däremellan. 
    Vad jag däremot tror skiljer väldigt mycket mellan könen är hur mycket sex dom upplever att dom har i förhållande till hur mycket dom vill ha. 
    Vad jag förstått så har killar sin sexuella höjdpunkt runt 18-20 och tjejer runt 40 (där för övrigt män och kvinnors lust möts och följer varandra resten av livet) så därför får nog också tjejer oftare ligga så mycket dom vill medan killar oftare får ligga "för lite" fram till medelåldern. 
    Kan vi definiera vad "otroligt många" är? Det blir så flummigt annars.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Pussan
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-21 00:35:13 följande:
    Det du levererar är inte åsikter, du vill bara säga att du får knulla och det får inte vissa killar, haha typ. På äkta grabbigt och stöddigt skolgårdsmanér.
    Jaha förlåt då. Jag lovar att aldrig lägga mig i dina trådar förrän du har växt upp.
  • Anonym (Egalitarianen)
    Anonym (xyz) skrev 2016-09-21 00:58:07 följande:

    Givetvis inte. Skaran (alfahannarna) som får får ligga med oerhört många kvinnor är få till antalet.


    Det är ju något för Smecker att tänka på.
  • Anonym (Egalitarianen)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-21 03:25:42 följande:

    Fast där gör du missen att tro att de som har en relation har haft det lätt att få relationen. Klassiskt bittertänk, faktiskt. Jag hade det jäääkligt svårt när jag var yngre, men det blev lättare med åren, då jag blev visare, lugnare och tryggare i mig själv. Och att inte betrakta kvinnor som ett annat kön, utan som medmänniskor. Lite vanlig hyfs och respekt går lång väg, har jag märkt.


    De har ju lyckats till skillnad ifrån de som inte har förhållanden (och vill ha det), mera så jag menade.

    Tror att du är naiv där, och generaliserande. Självklart kan saker som status, utseende och t o m yrke/lön spela in också. "Bara" en god kvinnosyn garanterar dig inte ett livslångt förhållande med en kvinna.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden