• Clowns123

    Hur fan ska jag rymma hemifrån och vilka konsekvenser kan jag få?

    Jag vill så gärna rymma fast hur fan ska jag göra det. Jag vill starta ett nytt liv bort från mina föräldrar. Jag vill ha ett nytt namn. Jag vill ha boplats och jag vill ha ngn som rymmer med mig. Någon man kan lita på.

    Jag vill bort från Sverige och jag vill åka till ett nytt land. Men hur fan ska jag göra . Jag har redan börjat spara pengar och jag har cirka 2000 . Men liksom kan inte mina föräldrar hitta mig ? och vart fan ska jag bo??? Snälla någon som har bra tips ?? Jag vill bort så snabbt som möjligt!!!

  • Svar på tråden Hur fan ska jag rymma hemifrån och vilka konsekvenser kan jag få?
  • Fnollet

    Hur gammal är du? Beroende på vilken ålder du är så har det olika konsekvenser när man rymmer.

  • Stressless Photography

    Det är rätt kört. Det är inte bara att dra till ett nytt land. Dra till Paris, kriminella plockar dig, säljer dig som slav, hora eller tar dina njurar. 

    Jag känner med dig. Det suger och det har en orsak. jag kände samma i din ålder tills av idioti, jag kl**ade upp mitt liv med att desperat gifta mig med en som inte alls passade mig. Det blev slut såklart och idag är jag en etablerad företagare. 

    Hur hårt det än är så har jag bara ett råd.

    Bit ihop och fucka inte upp det. Härda ut. Vi lever i en kockosamhälle som bestraffar gärna för minsta lilla. 

    Tänk dig om ett par år, de kanske låser in dig och blåser din hjärna med mediciner ifall du är omyndig. Sen när du skulle bli kär så alla ser dig som psykfall. Det finns många skräckexempel om du googlar på det. 

    Bit ihop, lär dig nya språk, en lönande hobby. Plugga på!!!!! Bli cool! Visa att du föddes för att vara stark.

  • 18 årig grabb

    Tja! Om någon läser detta och har lust att rymma med något sällskap så kommer jag lämna hemmet här uppe i Norrland den 28 februari för att dra mig söderut och se hur länge det håller. Adda Vcke99 på snap isåfall :)

  • moaguuun
    18 årig grabb skrev 2018-02-14 17:49:02 följande:

    Tja! Om någon läser detta och har lust att rymma med något sällskap så kommer jag lämna hemmet här uppe i Norrland den 28 februari för att dra mig söderut och se hur länge det håller. Adda Vcke99 på snap isåfall :)


    Låter som en väldigt dålig idé.
  • riboflavin
    18 årig grabb skrev 2018-02-14 17:49:02 följande:

    Tja! Om någon läser detta och har lust att rymma med något sällskap så kommer jag lämna hemmet här uppe i Norrland den 28 februari för att dra mig söderut och se hur länge det håller. Adda Vcke99 på snap isåfall :)


    Om du är 18 så är du myndig och fri att helt enkelt flytta, skaffa ett jobb och hyr en lägenhet, rymma är det ju knappast tal om.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Hur fan ska jag rymma hemifrån och vilka konsekvenser kan jag få?