• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • FlikkanM

    Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)

    Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.

  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-21 09:01:41 följande:

    Hejjar på dig och att tant röd passar sig! :)


    Tack!! Ja ingen mens än.. känt mig orkeslös och trött i kroppen men samtidigt pigg. Helt olikt andra månader innan tant röd. Molvärken är inte riktigt molvärk utan mer en tung känsla "där nere". Hmm får ge det i helgen också. Hur känner du dig??:)
  • milja87

    Hej, får jag också va med här?

    Jag och min sambo har försökt bli gravid med första barnet sen i april. Min äl kom sent den här gången, på dag 16. Testade med CB dubbel hormonindikator och hade nästan gett upp hoppet efter 6 dagar med blinkande gubbe. Fick fast gubbe dagen efter, den 13/10 och tror jag hade äl lördagen den 14/10, kanske? Typiskt nog var min mamma på besök över helgen så vi fick bara till det på fredags kvällen...

    Eller ja, vi hade sex på onsdagen och söndagen också så det kanske räckte.

    Bim borde ju bli ca 28 eller 29/10. Någon mer som har det?

    Hittills har bara brösten börjat ömma, och jag har massa vita flytningar.

    Igår "skavde" det inne i underlivet (svårt att beskriva!) Kanske är det det som folk kallar för stickningar?

  • 2017 bebis

    Har BIM 24/10 tog redan en test imorse men visade negativ !! Blir 5 försöket denna månad

  • Cecilah
    milja87 skrev 2016-10-21 23:00:57 följande:

    Hej, får jag också va med här?

    Jag och min sambo har försökt bli gravid med första barnet sen i april. Min äl kom sent den här gången, på dag 16. Testade med CB dubbel hormonindikator och hade nästan gett upp hoppet efter 6 dagar med blinkande gubbe. Fick fast gubbe dagen efter, den 13/10 och tror jag hade äl lördagen den 14/10, kanske? Typiskt nog var min mamma på besök över helgen så vi fick bara till det på fredags kvällen...

    Eller ja, vi hade sex på onsdagen och söndagen också så det kanske räckte.

    Bim borde ju bli ca 28 eller 29/10. Någon mer som har det?

    Hittills har bara brösten börjat ömma, och jag har massa vita flytningar.

    Igår "skavde" det inne i underlivet (svårt att beskriva!) Kanske är det det som folk kallar för stickningar?


    Jag hade också äl förra fredagen! Har haft stickningar från äl och nu mensvärk några dagar. När ska du testa?
  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-21 22:18:08 följande:

    Tack!! Ja ingen mens än.. känt mig orkeslös och trött i kroppen men samtidigt pigg. Helt olikt andra månader innan tant röd. Molvärken är inte riktigt molvärk utan mer en tung känsla "där nere". Hmm får ge det i helgen också. Hur känner du dig??:)


    Låter bra ju fast de är tråkigt att vara trött och ha molvärk!

    För mig är de bara den där "mensvärken" jag har haft i 5 dagar nu ( främst på morgonen och kvällen eller när jah sitter still, och några surauppstötningar till och från, har dock ställt in mig på mens för de känns liksom inte som att de är någonting men vi får väl se nästa vecka :)
  • Målarsasah
    milja87 skrev 2016-10-21 23:00:57 följande:

    Hej, får jag också va med här?

    Jag och min sambo har försökt bli gravid med första barnet sen i april. Min äl kom sent den här gången, på dag 16. Testade med CB dubbel hormonindikator och hade nästan gett upp hoppet efter 6 dagar med blinkande gubbe. Fick fast gubbe dagen efter, den 13/10 och tror jag hade äl lördagen den 14/10, kanske? Typiskt nog var min mamma på besök över helgen så vi fick bara till det på fredags kvällen...

    Eller ja, vi hade sex på onsdagen och söndagen också så det kanske räckte.

    Bim borde ju bli ca 28 eller 29/10. Någon mer som har det?

    Hittills har bara brösten börjat ömma, och jag har massa vita flytningar.

    Igår "skavde" det inne i underlivet (svårt att beskriva!) Kanske är det det som folk kallar för stickningar?


    Självklart! Välkommen!

    jag har bim 27-28e den brukar diffa en dag. Låter ju ändå som några lovande symptom, hoppas de är nått :)
  • Jecce

    Ny här ????

    Hej! Jag och sambon försöker bli gravida, vi va iväg för insenination i måndags och har BIM ( inte riktigt säkrer vad de betyder) den 31oktober, de är iallafall då de på sjukhuset sa att vi skulle testa.

    Vi längtar och är nervösa, sambon känner inte sig annorlunda alls, så vi håller tummarna och ser.

  • Stoet

    Jag har också en "tung" känsla i nedre magen. Inte mensvärk. Livrädd för besvikelsen att testa. Avvaktar tills imorgon...

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????