• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • TheKlister1990
    Haiduchi skrev 2016-10-22 08:25:17 följande:

    Kunde inte Hålla mig drömde jag tog ett test och plussade!!!

    Kissade imorse, brösten har sen igår em känts tunga.

    Vad tror ni?!? Äl+10, bim-2/3 idag.

    Verkar som mina extremt onda fogar i måndags var tecken eller hur?!? Hela jag skakar!!!! :D :D


    Åh vad jul grattis! Vi hade ju liknande ilningar i magen för några dagar sen! :D hoppas jag får samma besked som dig om någon dag! Har du haft nån mensvärk efter den iland punkten i magen?
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-22 12:25:05 följande:

    Ja men de konstiga är nog att jag inte känner ett smack i brösten och de brukar jag göra ca en vecka innan bim.

    Nja har haft de någon gång men de är inge vanligt och har har inte gjort något speciellt för att få dom. Vad har du för övriga symptom något mer som tillkommit ? :)


    Men samma här! Känner inget i brösten fortfarande, dom är alltid ömma en vecka till tre dagar innan mens på mig. Alltså riktigt ömma. Nu känner jag inget. Så det är väl mer det, saknaden av symptom som jag tycker är konstigt. Idag har det känts tungt och stickigt där nere. Varit helt säker på att mensen kommit flera gånger men bara väldigt mycket flytningar. Förlåt för mycket info! Köpte test idag iallafall så har hemma. Men vill vänta några dagar till ifall den bara är sen:)
  • Haiduchi
    TheKlister1990 skrev 2016-10-22 13:50:59 följande:

    Åh vad jul grattis! Vi hade ju liknande ilningar i magen för några dagar sen! :D hoppas jag får samma besked som dig om någon dag! Har du haft nån mensvärk efter den iland punkten i magen?


    Ja det hade vi ju!

    Faktiskt så har jag känt mig mindre och mindre gravid de senaste dagarna, igår em Dock så började ju brösten kännas tunga men tänkte att det lika gärna kunde bero på mensen, får ömma bröst vid mens med.

    När ska du testa dig tänkte du? Hoppas hoppas!
  • TheKlister1990
    Haiduchi skrev 2016-10-22 15:49:38 följande:

    Ja det hade vi ju!

    Faktiskt så har jag känt mig mindre och mindre gravid de senaste dagarna, igår em Dock så började ju brösten kännas tunga men tänkte att det lika gärna kunde bero på mensen, får ömma bröst vid mens med.

    När ska du testa dig tänkte du? Hoppas hoppas!


    Okej ;) jag har samma känsla i magen som vid äl nämligen känns som det är stopp i tarmen xD men det är ej det!

    Jag har testat sen äl +7 och är idag på äl +9 och det är total neg med känsliga test, men är ju tidigt fortfarande!
  • Lillatjejen1992

    Man blir ju så ledsen varje blankt test men ändå ska man hålla på testa ):

    Bim -2 och toknegativt.. Inga som helst symptom iof som jag förvisso haft efter äl senaste månaderna. Antar att jag inte hade nån äl :((

    Kunde det inte bara tagit sig första, andra eller tredje gången? :/

  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-22 15:28:17 följande:

    Men samma här! Känner inget i brösten fortfarande, dom är alltid ömma en vecka till tre dagar innan mens på mig. Alltså riktigt ömma. Nu känner jag inget. Så det är väl mer det, saknaden av symptom som jag tycker är konstigt. Idag har det känts tungt och stickigt där nere. Varit helt säker på att mensen kommit flera gånger men bara väldigt mycket flytningar. Förlåt för mycket info! Köpte test idag iallafall så har hemma. Men vill vänta några dagar till ifall den bara är sen:)


    Ja man blir ju fundersam av att de saknas också!

    Haha ingen fara jag har också ökade flytningar!

    När har du bim? :)
  • 2017 bebis
    Haiduchi skrev 2016-10-22 08:25:17 följande:
    Kunde inte Hålla mig drömde jag tog ett test och plussade!!!

    Kissade imorse, brösten har sen igår em känts tunga.

    Vad tror ni?!? Äl+10, bim-2/3 idag.

    Verkar som mina extremt onda fogar i måndags var tecken eller hur?!? Hela jag skakar!!!! :D :D
    Jag ser också ett plus så stort grattis!!!!
  • mariatherese93

    Varit riktigt ledsen faktiskt igår och idag för det negativa tester igår. Imorgon är det BIM men jag har valt att inte testa. Känns hopplöst. Trodde inte jag skulle ta det så hårt och då har jag inte ens fått mens ännu. Sjukt om jag fått alla dessa symptom för att jag varit skengravid..

  • Heily

    Hej alla!

    Jag hade BIM i torsdags. Den 20/10 tror jag. Men dem har inte varit helt regelbunden så kan komma senare eller tidigare eg.

    Men än så länge inget, bara massa mensvärk.

    Sen i måndags har jag haft ont till och från och det händer ALDRIG annars. Brukar börja med att blöda sen kommer värken efteråt.

    Har gjort test (tyvärr utgången datum) men de har visat - så jag tror verkligen inte att det är något.

    Känner inte så mkt mer än lite mer flytningar än vanligt så man tror ju att mensen kommer hela tiden.

    Har 2 barn sen tidigare.

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????