• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-22 17:54:02 följande:

    Ja man blir ju fundersam av att de saknas också!

    Haha ingen fara jag har också ökade flytningar!

    När har du bim? :)


    Haha bra att man kan prata om allt här!:) Jag hade bim i torsdags. Så bim + 2 nu, 16-17 dagar efter äl. Vilken dag nästa vecka har du bim?:)
  • 2017 bebis

    Fick min mens kl 23 idag :((( den kom två dagar för tidigt ! Så för mig ingen bebis denna gång heller ????

    En fråga om jag fick så sent kl 23 ska jag notera att jag fick mens den 22/10? Eller 23/10?

  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-22 23:23:17 följande:

    Haha bra att man kan prata om allt här!:) Jag hade bim i torsdags. Så bim + 2 nu, 16-17 dagar efter äl. Vilken dag nästa vecka har du bim?:)


    Haha ja visst är de!

    Oj har du testat än ? :D

    jag har beräknad bim på fredag men den kan komma på torsdag också då den kan smyga sig på en dag tidigare :)
  • Målarsasah
    2017 bebis skrev 2016-10-23 00:09:34 följande:

    Fick min mens kl 23 idag :((( den kom två dagar för tidigt ! Så för mig ingen bebis denna gång heller ????

    En fråga om jag fick så sent kl 23 ska jag notera att jag fick mens den 22/10? Eller 23/10?


    Attans! Hoppas på november för dig!

    Om de bara är spottnings så bör du ta 23e men är du full menstruation så blir de den 22e :)
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-23 02:28:45 följande:

    Haha ja visst är de!

    Oj har du testat än ? :D

    jag har beräknad bim på fredag men den kan komma på torsdag också då den kan smyga sig på en dag tidigare :)


    Nä har inte testat än. Tänkte göra det imorse men glömde bort det. Så får hålla mig några timmar och kanske testa i eftermiddag istället då:) Ja min kan också variera någon dag till/från bim så därför jag fortfarande väntar in den.
  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-23 08:50:37 följande:

    Nä har inte testat än. Tänkte göra det imorse men glömde bort det. Så får hålla mig några timmar och kanske testa i eftermiddag istället då:) Ja min kan också variera någon dag till/från bim så därför jag fortfarande väntar in den.


    Men så spännande! Hoppas på att du får ett riktigt härligt plus när du testar!!! =D
  • 2017 bebis
    Målarsasah skrev 2016-10-23 02:29:56 följande:
    Attans! Hoppas på november för dig!

    Om de bara är spottnings så bör du ta 23e men är du full menstruation så blir de den 22e :)
    Tack du!! Vi kör vidare !!!
  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-23 08:50:37 följande:

    Nä har inte testat än. Tänkte göra det imorse men glömde bort det. Så får hålla mig några timmar och kanske testa i eftermiddag istället då:) Ja min kan också variera någon dag till/från bim så därför jag fortfarande väntar in den.


    Har du testat än eller gör du de imorgon? Är så nyfiken! Skulle vara så kul med ett plus :D
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-23 18:05:42 följande:

    Har du testat än eller gör du de imorgon? Är så nyfiken! Skulle vara så kul med ett plus :D


    Jag väntar lite till. Tänker att det kanske är bättre med morgonurin fast jag gått över bim. Druckit mycket idag - vatten och te så känns bättre att skjuta upp det lite:) Haha ja eller hur! Snart din tur också att testa. Ska du försöka vänta tills bim eller testa innan?:)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????