• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Målarsasah
    Sokie skrev 2016-10-27 21:11:06 följande:

    Jag har tempat rätt högt de senaste dagarna, i morse hade jag 38,1! Feber skulle jag säga, även om jag inte varit däckad som jag brukar vara. Igår morse fick jag springa på toaletten och kräkas efter frukost, sista klunken av kaffet var brytpunkten.. I övrigt har jag varit trött och haft ont i kroppen. Så antingen är jag på väg att bli sjuk eller så, ja, jag vågar inte riktigt hoppas att det är något annat som ligger bakom det. 

    BIM på lördag. 


    Låter ju väldigt lovande! Vi håller tummarna för de sistnämnda då! :)
  • Anonym (Lilla A)
    FrökenE1985 skrev 2016-10-27 21:10:06 följande:

    Klockrent plus! Grattis!


    Tack känns sååå overkligt.. tog RFSU:s gravtest er förut två st och de var båda negativa så jag blev ordentligt chockad!
  • Too tiki
    Målarsasah skrev 2016-10-27 21:11:24 följande:
    Dom digitala testen mäter högt hgc så de kan vara för tidigt :)
    Hoppas det :) Ska testa med testlagrets om de hinner komma tills imorgon och tant röd håller sig borta och hoppas då på ett litet plus....
  • Målarsasah
    Too tiki skrev 2016-10-27 21:17:34 följande:

    Hoppas det :) Ska testa med testlagrets om de hinner komma tills imorgon och tant röd håller sig borta och hoppas då på ett litet plus....


    Då håller vi starka tummar för dig! :)
  • Anonym (Lilla A)
    Målarsasah skrev 2016-10-27 21:12:31 följande:

    Men grattis!! Du är ju gravid! Ett plus är alltid ett plus och speciellt om de är sådär starkt! =D


    Tack!!!

    Jag känner mig inte direkt gravid! Är så chockad att jag skakar i hela kroppen
  • milja87
    Målarsasah skrev 2016-10-27 21:10:35 följande:

    Men fy vad tråkigt att höra! Hoppas att ni får ett mirakel som vill stanna! De som är positivt är ju att du Kan bli gravid. Kram!

    Beror ju helt på hur lång din lutealfas är, vet att min är på ca 16 dagar vilket är 16 dagar efter äl. Men vet att dom "flesta" har 14 :)


    Jag har också 16 dagar (möjligtvis 15) men det jag menade var, när kan man tänka sig att ägget släpper? Den fasta gubben lyser ju i 48 h, så känns ju helt omöjligt att veta om man är före, på eller efter Bim..?
  • Sokie

    Godmorgon!

    Idag har tempen gått ner till 37,3 så jag hade feber 1 dag.. testade kaffet igen igår och det gick bra men nu till frukost gick det inte, fick springa på toaletten och kräkas igen. Vad är det som händer??

    Hur mår ni andra? Någon som plussat idag?

  • elinos01
    Anonym (Lilla A) skrev 2016-10-27 21:03:26 följande:
    Jag passade på att köpa ett CB idag när jag var på stan med min mormor... tänkte testa imorgon med morgonurin men kunde inte riktigt hålla mig fick ett fint + som syns väldigt tydligt tom innan jag hade tagit upp stickan.. men det känns overkligt.. känns som att jag måste ha gjort fel!

    Kan CB ge felaktiga resultat?
    GRATTIS!! :D
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????