• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Anonym (Lilla A)
    elinos01 skrev 2016-10-28 11:02:58 följande:

    GRATTIS!! :D


    Tack!!!
  • Målarsasah
    milja87 skrev 2016-10-27 21:39:43 följande:

    Jag har också 16 dagar (möjligtvis 15) men det jag menade var, när kan man tänka sig att ägget släpper? Den fasta gubben lyser ju i 48 h, så känns ju helt omöjligt att veta om man är före, på eller efter Bim..?


    Jag har en app som har koll åt mig så jag räknar mellan 2 dagar och där imellan brukar den alltid komma :)
  • Mandiiisen

    Hej Allihopa! Jag har Bim troligtvis 30-31 så är några dagar kvar. Tog idag ett CB Testa tidigt (upp till 6 dagar innan bim och fick svagt streck. Tog även ett CB digital som sa inte gravid. Tror ni jag plussat men förtidigt för digitalt eller är det bara ett "låtsasstreck"??

  • Anonym (Lilla A)
    Mandiiisen skrev 2016-10-28 14:47:06 följande:

    Hej Allihopa! Jag har Bim troligtvis 30-31 så är några dagar kvar. Tog idag ett CB Testa tidigt (upp till 6 dagar innan bim och fick svagt streck. Tog även ett CB digital som sa inte gravid. Tror ni jag plussat men förtidigt för digitalt eller är det bara ett "låtsasstreck"??


    Brukar inte kontrollstrecket synas mer? Eller är det ett test med bara ett streck? Det syns uppenbarligen något så jag skulle tro att du behöver testa senare
  • Mandiiisen
    Anonym (Lilla A) skrev 2016-10-28 14:49:53 följande:
    Brukar inte kontrollstrecket synas mer? Eller är det ett test med bara ett streck? Det syns uppenbarligen något så jag skulle tro att du behöver testa senare
    Precis det ska bara vara ett vertikalt streck i stora rutan =) Ja jag får försöka uthärda den eviga väntan haha =)
  • Målarsasah
    Sokie skrev 2016-10-28 07:26:07 följande:

    Godmorgon!

    Idag har tempen gått ner till 37,3 så jag hade feber 1 dag.. testade kaffet igen igår och det gick bra men nu till frukost gick det inte, fick springa på toaletten och kräkas igen. Vad är det som händer??

    Hur mår ni andra? Någon som plussat idag?


    Men 37,3 är inte högt för dig? För isåfall ligger den ju fortfarande högt och kan ju vara nått då. När har du bim?

    jag mår bra, kom aldrig nån mens igår men tror kroppen arbetar på de idag sen va mitt senaste test idag negativt så de är bara försöka igen nästa månad :)
  • obi

    Jag skulle ha fått min mens igår och testade neg. i onsdags.. Kommer ta ett test på söndag morgon då är det BIM+3! 

    Har haft molande värk som ibland känns mer som mensvärk ända sen den 12 okt då jag också fick nån rosa vätska på toapappret.. Aldrig känt såhär förut så därför är jag helt 100 på att det är något vilket känns läskigt OM det nu inte skulle vara något.. 

    Hur övertalar man sig själv att ha is i magen och inte ta ut för mycket i förskott ??

  • Anonym (Lilla A)

    Vilka tester använder du? 


    obi skrev 2016-10-28 19:22:50 följande:

    Jag skulle ha fått min mens igår och testade neg. i onsdags.. Kommer ta ett test på söndag morgon då är det BIM+3! 

    Har haft molande värk som ibland känns mer som mensvärk ända sen den 12 okt då jag också fick nån rosa vätska på toapappret.. Aldrig känt såhär förut så därför är jag helt 100 på att det är något vilket känns läskigt OM det nu inte skulle vara något.. 

    Hur övertalar man sig själv att ha is i magen och inte ta ut för mycket i förskott ??




    Nej du skrev rätt man räknar + efter man haft sin BMI. Jag märkte att det var väldig skillnad på tester (jag testade med RFSU två gånger med morgonurin och fick neg, testade med CB igår och fick +) på och för den delen så är det inte säkert att det visar något för än BIM och framåt. lycka till! 

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????