• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Emlin

    BIM imorgon med 11-12 dagars lutealfas. Har testat negativt hittills. Har inte känts väldigt annorlunda denna gång med molvärk sedan i söndags och pirr/kli i brösten till och från. Hur många är vi kvar som väntar på + nu?

  • Emlin
    Emlin skrev 2016-10-28 21:07:51 följande:

    BIM imorgon med 11-12 dagars lutealfas. Har testat negativt hittills. Har inte känts väldigt annorlunda denna gång med molvärk sedan i söndags och pirr/kli i brösten till och från. Hur många är vi kvar som väntar på + nu?


    Har känts annorlunda ska det stå.
  • Too tiki
    Emlin skrev 2016-10-28 21:07:51 följande:

    BIM imorgon med 11-12 dagars lutealfas. Har testat negativt hittills. Har inte känts väldigt annorlunda denna gång med molvärk sedan i söndags och pirr/kli i brösten till och från. Hur många är vi kvar som väntar på + nu?


    Jag väntar fortfarande på plus. Testade negativt igår med morgonurin och CB digital, idag testade jag igen fast denna gång med testlagrets och efter att ha hållit mig två timmar också denna gång negativt. Jag är vad jag tror ÄL +12 el. möjligen +13. Ska testa med testlagrets i morgon bitti igen och hoppas, hoppas då på plus. Lycka till nu alla ni som fortfarande väntar på +!!
  • milja87

    Jag väntar också. Försöker ställa in mig på att mensen kommer imorgon (16 dagar efter fast CB gubbe)

    Men idag har jag haft ont i tjejmagen/ryggen och mått illa. Vart lite vimsig på jobbet, trött och brösten känns annorlunda! De brukar sluta ömma ett par dagar före mens men idag är de fortfarande som två stora blåmärken så fort jag rör dem.

    Och nått annat sjukt, varje gång jag har känt efter om de är ömma så har det gett mig illamående??

    Usch, blir galen på det här

  • Beebii

    Jag hoppar oxå in här! Är osäker på bim Då jag missade äl höjningen med testerna. Men tidigast imorgon! Antingen hade jag äl den 16 el den 19 tycker apparna jag har. Beror på om jag skriver in sekret el ej.

    Hur som helst. Inte direkt känningar annat än konstig känsla, dagliga huvudvärk, ont i tandköttet senaste dagarna, ömma bröst och emellanåt illamående. Allt kan härledas till förkylning eller PMS men hoppas gör man ju. Inget blod el rosa alls än iaf! Får se hur det går! :-/

  • Persson123

    Har bim på söndag men efter några dagars småblödning så är mensen igång på riktigt från idag med mensvärk och allt. Bara att försöka igen och lycka till er som är kvar :)

  • Too tiki

    Inget plus på testlagrets stickor idag heller Gråter Imorgon är det 14 dagar sen ÄL och ingen mens i sikte. Om jag inte nu inte är gravid hoppas jag mensen kommer under dagen, blir så besviken när testandet bara ger negativt svar så bättre då att börja om från början.


    Lycka till alla som väntar! Hjärta

  • Målarsasah

    Bim +2 idag och fortfarande ingen mens, inget plus på testen för den delen. Suck, ska mensen komma så kan den väl komma som den ska, har ej varit sen på över ett halvår. Blä....

  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-27 20:52:09 följande:

    Första barnet här också:) Denna omgången har vi försökt i lite över ett år. Tre mf under året som gått. Har även tidigare haft ett utomkveds.


    Hur går de för dig? Nån mens eller plus? Kram!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????