• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Hnnm
    Målarsasah skrev 2016-10-29 18:33:03 följande:

    Bim +2 idag och fortfarande ingen mens, inget plus på testen för den delen. Suck, ska mensen komma så kan den väl komma som den ska, har ej varit sen på över ett halvår. Blä....


    Jag testade fredag (trodde bim) och söndag och fick neg på rfsu.... testade igen på torsdagen nästan 1 v efter så det finns fortfarande chans för dig att plussa!

    Vad använder du för test?
  • Målarsasah
    Hnnm skrev 2016-10-29 21:00:46 följande:

    Jag testade fredag (trodde bim) och söndag och fick neg på rfsu.... testade igen på torsdagen nästan 1 v efter så det finns fortfarande chans för dig att plussa!

    Vad använder du för test?


    Åå vad spännande! Grattis!

    Har använt stickorna från test lagret och dom har varit helt blanka, dock testade jag med CB digital igår och stod ej gravid. Har mycket på jobbet så tror att den bara är sen pga stress. Dock är de jätte konstigt att jag ej fått ont i brösten (extremt lite ömma bara) får alltid ont ca en vecka innan bim. Men men får se när den kommer :)
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-29 19:25:31 följande:

    Hur går de för dig? Nån mens eller plus? Kram!


    Inget plus och ingen mens. Så räknar med att behöva ringa tillbaka till min gynekolog i mitten av nästa vecka och se vad som står på. Men du då!? Läste nu att din inte heller kommit? Kram!
  • pimpim78

    Precis hemkommen efter nattjobb. I dag ÄL + 14 och tänkte testa i em med CB efter att jag sovit. Har ett negativt test för 4 dagar sedan med predictor early.
    Har inga direkta symtom, brösten är inte ens svullna vilket de blev ganska fort vid min förra grav som tyvärr slutade i MF.
    Men kroppen kanske ter sig annorlunda vid olika graviditeter. Hoppas så på det.
    Hoppas ni blir fler som plussar i dag......  !!

  • Målarsasah
    livias skrev 2016-10-30 02:01:43 följande:

    Inget plus och ingen mens. Så räknar med att behöva ringa tillbaka till min gynekolog i mitten av nästa vecka och se vad som står på. Men du då!? Läste nu att din inte heller kommit? Kram!


    Vad fasen?! Vad skumt, man kan ju tycka att de antingen blir ett plus eller mens simple as that. Du måste ju vara jätte långt över nu?!

    Nä är på bim+3 idag och inget än, och mina testen är tvärblanka, men den lär säkert komma snart.

    Kollade upp i appen och jag har inte varit så här sen sedan december, annars har de bara varit +/- 1 dag, så man börjar ju undra varför kroppen ska börja knasat nu när man vill ha en liten :/
  • Too tiki

    Testade negativt idag ÄL +14 el. ÄL +15 med testlagrets test. Ingen mens i sikte heller så nu funderar jag på om testlagrets kanske inte är så bra tester? Brukar aldrig vara sen med mens så detta är konstigt?!

  • Målarsasah
    Too tiki skrev 2016-10-30 09:38:56 följande:

    Testade negativt idag ÄL +14 el. ÄL +15 med testlagrets test. Ingen mens i sikte heller så nu funderar jag på om testlagrets kanske inte är så bra tester? Brukar aldrig vara sen med mens så detta är konstigt?!


    Jag har testat med dom också och alla har varit negativa, är på bim+3 idag, dock gjorde jag ett CB digitalt bim+1 och de stod ej gravid. Så tror jag är sen bara (inte varit de sen december.)

    Men testa ett annat test och se? Annars är de nog bara att vänta, har ju hört många som plussar väldigt sent!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????